• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Αξίζει η «οικονομία» στη διάγνωση των επιληπτικών κρίσεων;

Σήμερα πλέον αποτελεί «ιατρικό καθήκον» και μάλιστα κυρίως σε ασθενείς παιδιά, η εκτέλεση πολύωρων ηλεκτροεγκεφαλογραφικών καταγραφών και υπολογιστικής μαγνητικής τομογραφίας σαν προϋπόθεση για διάγνωση και θεραπευτική αγωγή . Βέβαια, σε περιόδους κρίσης αυτό μπορεί να ακούγεται προκλητικό και πολλοί γιατροί να «φείδονται», αποφεύγοντας αυτές τις «ακριβές» διαγνωστικές μεθόδους. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, τα κόστη και οι καταστροφές μιας τέτοιας αδιάγνωστης, άρα και μη θεραπευτικά υποστηριγμένης περίπτωσης, είναι απείρως πολλαπλάσια του κόστους αυτών των εξετάσεων. Εάν κάποιος θέλει τελεσίδικες και φθηνές λύσεις πρέπει οπωσδήποτε να ξεκινάει το δυνατόν γρηγορότερα από αυτές, ώστε να έχει τη σωστή θεραπεία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η «ανάμνηση» του πόνου
Μετά από έρευνες που έχουν γίνει σε παιδιά, έχει διαπιστωθεί ότι στον εγκέφαλο παρουσιάζεται έντονη δραστηριότητα όταν το παιδί θυμάται συγκεκριμένες επώδυνες καταστάσεις. Περισσότερα...



Νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις στη νόσο Alzheimer
H νόσος του Alzheimer εξελίσσεται αργά μα σταθερά σε μια μάστιγα της ανθρωπότητας Περισσότερα...



Πόνος των οφθαλμών με διαταραχές του όγκου του
Όταν ένας ασθενής παραπονείται για πόνο στο μάτι και παράλληλα ο γιατρός διαπιστώνει μια ασυμμετρία όγκου ως προς τον άλλο οφθαλμό, πρέπει να δράσει γρήγορα και να προχωρήσει σε διαγνωστικές διαδικασίες Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 3/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit