• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Όταν μας αρέσει υπερβολικά η τάξη

Όταν μας αρέσει υπερβολικά η τάξη

Όταν μας αρέσει υπερβολικά η τάξη

Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που έχουν τη μανία με το να βάζουν πράγματα σε τάξη και αυτό εδώ τους καταπιέζει και τους ιδίους πάρα πολλές φορές σε σημείο που να αλλάζει τη ροή της ζωής τους ή να τους οδηγεί στην κατάθλιψη.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρόκειται για ένα είδος ιδεοψυχαναγκασμού με τάση να γίνονται καταναγκαστικοί και παράλληλα εκτελείται μια συμπεριφορά κόντρα σε αυτή την ιδεοληψία.

Πρόκειται για τη λεγόμενη συμπεριφορά εξουδετέρωσης, έτσι ώστε να μπορέσουν σε κάποιο χρόνο να απελευθερωθούν από αυτές τις καταστάσεις και να δημιουργήσουν αντίστοιχες κινήσεις ή βάζοντας αριθμητικές πράξεις με το μυαλό, προκειμένου να ξεφύγουν από αυτά.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τα πολλά εγκεφαλικά
Το εγκεφαλικό επεισόδιο αποτελεί μια «εκρηκτική» αγγειακή δυσλειτουργία στον εγκέφαλο κάποια στιγμή Περισσότερα...



H οπισθοβολβική αμφιβληστροειδική αγγειοπάθεια στο νευρικό σύστημα
Μερικές φορές το νευρικό σύστημα αντιδρά με μια μικρή αγγειοπάθεια, περιορισμένης έκτασης, στο αμφιβληστροειδή, η οποία, όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, κατά κύριο λόγο δεν έχει πόνους, αλλά συμβαδίζει με έντονη και γρήγορη απώλεια της όρασης και θόλωμα του οπτικού πεδίου Περισσότερα...



Διανοητική καθυστέρηση και αργή ανάπτυξη
Πρόκειται για δύο έννοιες που αφορούν την παιδική ηλικία και συνήθως οι γιατροί οι παιδονευρολόγοι ή και οι νευροψυχίατροι τα «συμβιβάζουν» σε μια έννοια αν και πρόκειται για δύο διαφορετικές καταστάσεις Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 9/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit