• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Τουλάχιστον από τη δική μας πείρα στη Βιονευρολογική και με τους εκατοντάδες ασθενείς που περιθάλπουμε κάθε μέρα, είναι ξεκάθαρο για εμάς ότι η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ. Στην τρομερή αυτή αρρώστια ο γιατρός έχει πάντα κάτι να διορθώσει ή να προσθέσει.

Βέβαια, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ιδιαίτερα πολλοί άστοχοι πειραματισμοί και θεραπευτικές προσπάθειες, χωρίς υπόβαθρο, που έφεραν κακά αποτελέσματα και μια φοβία των ασθενών απέναντι σε κάθε θεραπεία. Γενικά, όμως, θεραπευτικές δυνατότητες υπάρχουν πάντα ακόμα και στις πιο άσχημες κλινικές εικόνες.

Όταν δε, οι θεραπευτικές προσπάθειες γίνονται με καλό συντονισμό και καλή θεραπευτική γνώση και στις πιο βαριές μορφές, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι όχι μόνο ανακουφιστικά αλλά να προσπερνούν και τις προσδοκίες.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το αυτόνομο νευρικό σύστημα ,η μυελίνη του και η λειτουργία του
Τρίτο και ουσιαστικότερο κομμάτι του νευρικού συστήματος είναι το λεγόμενο αυτόνομο νευρικό σύστημα Περισσότερα...



H αναζήτηση του «μαύρου» προβάτου
Σε οριακές καταστάσεις προσωπικότητας, αυτό που είναι χαρακτηριστικό του πάσχοντος είναι ότι μονίμως είναι στην αναζήτηση ενός αιτίου, προκειμένου να δικαιολογήσει μια πράξη του ή μια σκέψη του Περισσότερα...



Προσωπικότητα και θλίψη
Ο μεγάλος Freud είχε πει κάποτε ότι ο μελαγχολικός έχει μια έντονα τραυματισμένη προσωπικότητα και υποβάθμιση του εγώ του Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 3ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit