• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Πότε χάνεται η ελπίδα για θεραπεία στη σκλήρυνση κατά πλάκας;

Τουλάχιστον από τη δική μας πείρα στη Βιονευρολογική και με τους εκατοντάδες ασθενείς που περιθάλπουμε κάθε μέρα, είναι ξεκάθαρο για εμάς ότι η ελπίδα δεν πεθαίνει ποτέ. Στην τρομερή αυτή αρρώστια ο γιατρός έχει πάντα κάτι να διορθώσει ή να προσθέσει.

Βέβαια, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ιδιαίτερα πολλοί άστοχοι πειραματισμοί και θεραπευτικές προσπάθειες, χωρίς υπόβαθρο, που έφεραν κακά αποτελέσματα και μια φοβία των ασθενών απέναντι σε κάθε θεραπεία. Γενικά, όμως, θεραπευτικές δυνατότητες υπάρχουν πάντα ακόμα και στις πιο άσχημες κλινικές εικόνες.

Όταν δε, οι θεραπευτικές προσπάθειες γίνονται με καλό συντονισμό και καλή θεραπευτική γνώση και στις πιο βαριές μορφές, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι όχι μόνο ανακουφιστικά αλλά να προσπερνούν και τις προσδοκίες.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Συναισθησία και χαρακτήρα
Η συναισθησία αποτελεί ένα μείγμα συναισθημάτων, ενώ εκεί πολλοί άνθρωποι παρουσιάζουν μόνο μια μονοδιάστατη βιωματική εμπειρία Περισσότερα...



Άνοια, σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια, επιληψία
Η σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια συζητήθηκε τα τελευταία χρόνια τόσο από ιατρικούς κύκλους όσο και από τα ΜΜΕ ιδιαίτερα έντονα και με διάρκεια. Περισσότερα...



Κατηγορίες ασθενειών και biofeedback
Θεραπεία με biofeedback, όπως μας έχει διδάξει και η πείρα μας στη Βιονευρολογική, σημαίνει συνειδητοποίηση κάποιας κατάστασης ή γεγονότος που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν ασυνείδητο Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit