Μπορεί η εκπαίδευση να αλλάξει τη ροή των συναισθημάτων;
Με απόλυτη σιγουριά ναι. Σε παρατηρήσεις που κάνουμε εδώ στη Βιονευρολογική, επί χρόνια σε ασθενείς με συναισθηματικές διαταραχές και ταυτόχρονες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και ψυχομετρικές αναλύσεις, βλέπουμε αυτές τις μεταβολές πάρα πολύ τακτικά.
Το γεγονός είναι ότι υπάρχει μια εξωτερική γονιδιακή επιρροή στο ανθρώπινο σώμα από το περιβάλλον ή αν θέλουμε να το «προχωρήσουμε» λίγο παραπάνω, μεταγονιδιακή κατάσταση , η οποία επηρεάζει προς τον ένα ή άλλο τρόπο την εξέλιξη και το συναίσθημα .
Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχει και η διαφορά «πολιτισμού» και συμπεριφοράς από ομάδα σε ομάδα ανθρώπων.