• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Οι νευροεπιστήμες και ο νευροερευνητής

Οι νευροεπιστήμες και ο νευροερευνητής

Οι νευροεπιστήμες και ο νευροερευνητής

Οι νευροεπιστήμες, στη σημερινή τους μορφή, αποτελούν ένα νέο κλάδο που απαιτεί φαντασία, όραμα και κυρίως «ταλαιπωρία» της σκέψης .

Εδώ στη Βιονευρολογική, σε καθημερινή βάση με αυτές τις εξετάσεις και την ενασχόληση με τα διάφορα πρόσωπα και τα προβλήματα τους, βλέπουμε ότι υπάρχει και μια εξατομίκευση σε αυτό το θέμα. Αυτή η διαφορετικότητα από άτομο σε άτομο, κάνει την έρευνα ακόμη πιο περίπλοκη και τον ερευνητή ακόμα πιο «πιεσμένο» να τελειώσει το έργο του, αλλά και να ακολουθήσει την επιστημονική διαίσθηση του.

Βέβαια, σε αυτό θα βρει πολλούς επικριτές, διότι η επιστημονική διαίσθηση σημαίνει πρώτα από όλα εμπιστοσύνη στον ίδιο του τον εαυτό, αλλά και κίνδυνο να τύχει να μην καταλάβουν αμέσως οι υπεύθυνοι. Κάποια στιγμή, όμως, από ότι έχει δείξει η εξέλιξη σε αυτό τον τομέα, είναι τόσο γρήγορη που γίνεται και κατανοητή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Σύνδρομο του κινητικού νευρώνα και αντανακλαστικά
Η τακτική και εκτεταμένη εξέταση και εκτίμηση της κατάστασης των τενοντίων αντανακλαστικών στη νόσο του κινητικού νευρώνα είναι μια αναπόφευκτη ρουτίνα Περισσότερα...



Οριακές προσωπικότητες
Πάρα πολλές φορές, το «παλαντζάρισμα» ενός προσώπου μεταξύ κάποιων αποφάσεων και που καταλήγουν σε δύσκολη για αυτόν σύγκριση, έχει να κάνει με τις λεγόμενες οριακές προσωπικότητες Περισσότερα...



Καρκίνος και πόνος
Συνήθως ο καρκινοπαθής, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική, έχει δυο μεγάλα σχεδόν ανυπέρβλητα προβλήματα Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit