• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Τι είναι η «μυωπική» αντιμετώπιση απώλειας κερδών

Τι είναι η «μυωπική» αντιμετώπιση απώλειας κερδών

Τι είναι η «μυωπική» αντιμετώπιση απώλειας κερδών

Πρόκειται για μια τάση που εκδηλώνουν αυτοί οι «παίχτες» ή οι επαγγελματίες ασχολούμενοι με το χρηματιστήριο και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπου τους κυριεύει ένα πάθος, προκειμένου να διαφυλάξουν σύντομα κέρδη έναντι κάποιας μακροχρόνιας, πιο επικερδούς κατάστασης. Πρόκειται για ένα ελλειμματικό χαρακτήρα, σε ότι αφορά αυτές τις περιπτώσεις και χρειάζεται ειδική ψυχολογική υποστήριξη για να μπορέσει να αποφύγει κάτι τέτοιο.

Είναι βέβαια γνωστό ότι σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πάρα πολύ δύσκολο αυτοί που έχουν αυτό το πρόβλημα, της «μυωπικής» αυτής αντιμετώπισης της εγγενής κατάστασης, να δεχτούν οποιαδήποτε βοήθεια, αλλά τελευταία μετά τις εφαρμογές της νευροφυσιολογίας και διερεύνησης των νευροεπιστημόνων είναι πολλοί που καταφεύγουν σε αυτές τις βοήθειες, προκειμένου να απαλλαχτούν από αυτή τη νοοτροπία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ασυνείδητες διαταραχές και Biofeedback
Η φυσιολογική εξέλιξη και ζωή του ατόμου είναι ένα ρυθμιστικό αποτέλεσμα μεταξύ διαφόρων λειτουργικών αλληλοεπιδράσεων διαφόρων συστημάτων του σώματος Περισσότερα...



Το πρόβλημα της διάχυτης αλωπεκίας στα βρέφη
Στη περίπτωση της διάχυτης αλωπεκίας, μετά τον τοκετό, έχουμε σαφώς κάποιες νευρολογικές διαταραχές, οι οποίες επιβεβαιώνονται με τη χρήση της νευροφυσιολογικής διαγνωστικής διαδικασίας Περισσότερα...



Ψυχώσεις με επιληπτικές κρίσεις
Σε πολλές μορφές ψυχώσεων έχουμε την εμφάνιση επιληπτικών κρίσεων και το ανάποδο Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit