H ψυχοθεραπεία και η μάθηση
Η μάθηση ανέκαθεν αποτελούσε ένα από τα μεγάλα ερευνητικά κεφάλαια των νευροεπιστημόνων.Στη Βιονευρολογική εξετάζουμε και παρακολουθούμε τη διαδικασία της μάθησης σε ασθενείς με νευροψυχιατρικά προβλήματα, μέσω νευροφυσιολογικών εξετάσεων καταγραφής ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος και γνωστικών προκλητών δυναμικών. Είναι ήδη γνωστό ότι η μάθηση από αμιγώς πνευματική λειτουργία «μετουσιώνεται» σε ύλη, δημιουργώντας οργανικές πρωτεΐνες στον εγκέφαλο του διδασκόμενου. Δηλαδή, έχουμε εδώ μια νέα κατάσταση όπου το πνεύμα γίνεται ύλη. Το αξιοσημείωτο δε είναι ότι η ψυχοθεραπεία επιταχύνει τη διαδικασία αυτή, αυξάνοντας την ίδια τη μάθηση με την παραγωγή επιπλέον πρωτεϊνών στον εγκέφαλο.