• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόσο επικίνδυνοι είναι οι σπασμοί του προσώπου;

Πόσο επικίνδυνοι είναι οι σπασμοί του προσώπου;

Πόσο επικίνδυνοι είναι οι σπασμοί του προσώπου;

Οι σπασμοί του προσώπου, όταν παρουσιάζονται περίπου στη μέση ηλικία μετά από έναν ξαφνικό ερεθισμό ή μια πρόκληση και ιδιαίτερα μετά από έντονο στρες, μπορεί να είναι επικίνδυνοι.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ανάλυση του ιστορικού καθώς επίσης και της χαρακτηριοδομής των προηγούμενων ασθενειών του ασθενούς παίζουν μεγάλο ρόλο.

Πρέπει να διακρίνουμε εάν οι σπασμοί οφείλονται στο λεγόμενο «σκληρό» προσωπείο ή πρόκειται για κάτι περιστασιακό. Το «σκληρό» προσωπείο επαναλαμβάνεται τακτικά με ταυτόχρονες μυϊκές συσπάσεις του αυχένα, των ώμων και της ανώτερης μοίρας της ράχης.

Οι σπασμοί αυτοί είναι επώδυνοι, κρατάνε πολύ και πάρα πολλές φορές συνοδεύονται και από μια διανοητική διαταραχή. Η θεραπευτική αγωγή πρέπει να είναι άμεση για να μην παρουσιαστεί εξέλιξη των κλινικών συμπτωμάτων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ντοπαμίνη, μάθηση και ηδονή
Η ντοπαμίνη σαν εγκεφαλικός νευροδιαβιβαστής παίζει ουσιαστικό ρόλο στην αίσθηση της ευχαρίστησης και της ηδονής μέσω της δραστηριοποίησής της στο εγκεφαλικό δίκτυο επιβράβευσης. Περισσότερα...



Ανοσορύθμιση και ΣΚΠ
Τα τελευταία χρόνια έχουν καθιερωθεί παγκόσμια σαν ειδικά για την θεραπεία της ΣΚΠ τα λεγόμενα ανοσορυθμιστικά φάρμακα Περισσότερα...



Εγκεφαλικός φραγμός και οπίσθια αναστρέψιμη εγκεφαλοπάθεια
Η οπίσθια αναστρέψιμη εγκεφαλοπάθεια είναι μια σχετικά «μοντέρνα» νόσος, της οποίας η διάγνωση τον τελευταίο καιρό τίθεται όλο και πιο τακτικά Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit