• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Οι νευροψυχιατρικοί ασθενείς και η σχέση τους με το θεράπων γιατρό

Οι νευροψυχιατρικοί ασθενείς και η σχέση τους με το θεράπων γιατρό

Οι νευροψυχιατρικοί ασθενείς και η σχέση τους με το θεράπων γιατρό

Ο νευροψυχίατρος, το μεγαλύτερο «όπλο» που έχει, όπως έχουμε διαπιστώσει και στη Βιονευρολογική, προκειμένου να βοηθήσει τον ασθενή του και να τον προστατέψει, είναι η επάρκεια χρόνου. Η επάρκεια χρόνου και μάλιστα σε τακτικά διαστήματα στην αρχή και πιο αραιά αργότερα είναι απαραίτητη, προκειμένου να γίνει ολοκληρωτική η κατανόηση του προβλήματος και η παρακολούθηση της θεραπείας και η τροποποίηση της προς τη σωστή κατεύθυνση. Ποτέ μια επίσκεψη των πέντε έως είκοσι λεπτών δεν είναι ικανή να αναπληρώσει τις χρονικές επαφές με διαλείμματα, όπου κάθε φορά εξετάζονται τα παλιά και νέα δεδομένα, συγκρίνονται μεταξύ τους και τροποποιούνται προς νέες κατευθύνσεις. Είναι βέβαια επίπονο και χρονοβόρο, αλλά τελείως απαραίτητο για μια επιτυχής έκβαση διάγνωσης και θεραπείας νευροψυχιατρικών νοσημάτων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Κοχλιακό σύστημα, αυχένας και αστάθεια
Τα χτυπήματα στον αυχένα ή ακόμη και απλές υπερεκτάσεις του σε ασκήσεις ή απλά «τεντώματα», φέρνουν τακτικά ζάλη, ίλιγγο και αίσθημα περιστροφής Περισσότερα...



Η έρευνα της ευφυΐας
Πρόκειται για ένα νέο κλάδο της νευροψυχολογίας που μετράει, καταγράφει και αναλύει τους τρόπους ανάπτυξης της ευφυΐας στον εγκέφαλο. Περισσότερα...



Γήρας, φάρμακα, επιληπτικές κρίσεις
Στο φαινόμενο του γήρατος σχεδόν πάντα εμφανίζεται το πρόβλημα των επιληπτικών κρίσεων μετά από πολυφαρμακία. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit