• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

O νευροψυχίατρος και η λήψη των φαρμάκων

Ένα πρόβλημα που διαπιστώνουμε στη Βιονευρολογική τακτικά, και ιδίως με τους μη ενημερωμένους επαρκώς ασθενείς, είναι η άτακτη λήψη φαρμάκων ή η αντίληψη ότι τα φάρμακα κάνουν κακό, ανάλογα από τις γενικές πληροφορίες από τον τύπο ή από γνωστούς. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να ξεκαθαριστεί με το γιατρό ˙ βέβαια αυτό θα το επιδιώξει ο ίδιος, αλλά και αν με την ένταση της συζήτησης δε συμπεριληφθεί άμεσα στο διάλογο, πρέπει ο ίδιος ο ασθενής να φέρει μπροστά όλες τις αμφιβολίες, σε ότι αφορά το θέμα της λήψης φαρμάκων. Εάν υπάρχουν αυτές, πρέπει ή να ακολουθηθεί η συνεργασία κατόπιν συμφωνίας με το γιατρό , σε ότι αφορά τη λήψη της αγωγής ή να διακοπεί αυτή. Το γράφουμε αυτό τόσο κάθετα, διότι χωρίς αυτή την προϋπόθεση δε γίνεται περαιτέρω συνεργασία με ουσιαστικό αποτέλεσμα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Επιληπτόμορφες κρίσεις και νευρωνική εκφόρτιση
Το χαρακτηριστικό μια νευρωνικής εκφόρτισης είναι μια μορφή επιληπτικής κρίσης· το ένα γεγονός προϋποθέτει το άλλο. Περισσότερα...



Πως δημιουργείται μια λοιμώδης εστία στον εγκέφαλο;
Υπάρχει μια σταθερή σχεδόν διαδικασία, προκειμένου να δημιουργηθεί, μετά από μια λοίμωξη ή ακόμη ένα κάταγμα και εισροή μικροβίων μέσα στον εγκέφαλο με την σειρά Περισσότερα...



Χρειάζεται κάποιος φάρμακα, όταν θυμώνει χωρίς λόγο;
Ο θυμός είναι ένα συγκεκριμένο σύντομο συναίσθημα, το οποίο πηγάζει λόγω της αντίδρασης του ατόμου σε κάποια εμπόδια που του βάζει το εξωτερικό του περιβάλλον Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 3/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit