• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Έρευνα
  • Ο δεύτερος εγκέφαλος της νευρογλοίας

Ο δεύτερος εγκέφαλος της νευρογλοίας

Ο δεύτερος εγκέφαλος της νευρογλοίας

Η νευρογλοία αποτελεί το 85% της εγκεφαλικής ουσίας και σε ότι αφορά την λειτουργική της προσφορά υπήρξε μέχρι τα τελευταία 10 χρόνια τελείως υποτιμημένη. Ο διάσημος Ισπανός νευροανατόμος Ramon y Cajal απέδωσε στην νευρογλοία την σημασία που αληθινά έχει. Δηλαδή την συμμετοχή της στην δραστηριότητα της συγκέντρωσης των ιόντων, της κατανάλωσης  βασικών νευροδιαβιβαστών και την ρύθμιση της ενέργειας του εγκεφάλου. Όταν κανείς μπορεί να ελέγξει την κατάσταση της νευρογλοίας σε μεγάλο βαθμό ελέγχει και τις αποκλίσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος. Στην Βιονευρολογική υπάρχει ειδικός μηχανισμός ελέγχου της νευρογλοίας προκειμένου να δίνεται η σωστή θεραπευτική αγωγή.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Εγκέφαλος και διανοητική προσπάθεια
Πολλές φορές σε δύσκολες καταστάσεις αισθανόμαστε πονοκέφαλο ή μία υπερδιέγερση· αυτό συμβαίνει γιατί σε καταστάσεις έντασης ο εγκέφαλος προσαρμόζεται μαθαίνοντας γρήγορα, με αποτέλεσμα να «αυξάνει» τον όγκο του. Περισσότερα...



Η συμπεριφορά της μίμησης, αντίληψη και κίνηση
Η συμπεριφορά της μίμησης, χαρακτηριστική στους πιθήκους, υπάρχει σε ανώτερο βαθμό στους ανθρώπους. Περισσότερα...



Γνωστικές διαταραχές και χρόνος
Ο χρόνος που εμφανίζονται οι γνωστικές διαταραχές και πιο συγκεκριμένα ο χρόνος που αντιλαμβανόμαστε ότι συμβαίνουν σε μας ή στους άλλους είναι ένας χρόνος υψίστου κινδύνου. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit