• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Είναι η καθίζηση του μεσοσπονδυλίου δίσκου μια φυσιολογική φθορά;

Είναι η καθίζηση του μεσοσπονδυλίου δίσκου μια φυσιολογική φθορά;

Είναι η καθίζηση του μεσοσπονδυλίου δίσκου μια φυσιολογική φθορά;

Η φθορά του δίσκου μπορεί να είναι μια εξέλιξη΄ τόσο η ίδια όσο και η καθίζηση του δεν είναι ένα φυσιολογικό γεγονός. Στη Βιονευρολογική, έχουμε δει, από πάρα πολύ νεαρές ηλικίες, καθιζήσεις των σπονδύλων ακόμα και από αθώες δραστηριότητες π.χ. αθλητικές. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν πάντα, δυσάρεστα, εξελίξιμες νευροορθοπεδικές διαδικασίες. Για το λόγο αυτό, ένας ακτινολογικός έλεγχος ίσως και νευροφυσιολογικός έλεγχος, πρέπει να γίνεται έγκαιρα ακόμα και σε μικρές ηλικίες και να λαμβάνονται τα ανάλογα μέτρα.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η νόσος του Leber και η σκλήρυνση κατά πλάκας
Η σκλήρυνση κατά πλάκας είναι μια γνωστή νευρολογική κλινική εικόνα με χαρακτηριστικά συμπτώματα τόσο κινητικά όσο και νευροαισθητηριακά Περισσότερα...



Τι είναι η δυσμετρία;
Σε μια ανάλυση των κινήσεων, όπως γίνεται σε νευρολογικές εξετάσεις ρουτίνας που κάνουμε εδώ στη Βιονευρολογική, τακτικά παρατηρούμε ότι υπάρχει ένας κατακερματισμός της κίνησης, σε ότι αφορά κάποιον στόχο ή στο συντονισμό των άκρων, από τον ασθενή στην προσπάθεια να εκτελέσει μια εκούσια κίνηση Περισσότερα...



Εμβοές και biofeedback
Οι εμβοές είναι ένα συνοδό σύμπτωμα των ιλίγγων και μπορεί να παρουσιαστεί αμφοτερόπλευρα ή από τη μία μόνο πλευρά. Όπως και να έχει η κατάσταση, στη θεραπεία των εμβοών υπάρχει ένα πολύ μεγάλο κενό Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 1/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit