Αμιμία, επιληψία, διαταραχές κίνησης οφθαλμών

Πάρκινσον και επιληψία

Υπάρχει μία συγκεκριμένη τυπική συμπτωματολογία που κυρίως την συναντάμε στην ατροφία πολλαπλών συμπτωμάτων και  χαρακτηρίζεται από διαταραχές συντονισμού της κίνησης των οφθαλμών (νυσταγμός) με ταυτόχρονη αμιμία, δηλαδή προσωπείο «μάσκα» όπως παρατηρείται στη νόσο του πάρκινσον, δυστονικά συμπτώματα και τυχόν επιληπτικές κρίσεις. Αυτό αποτελεί ένα «πακέτο» που εμφανίζεται ιδιαίτερα σε πρώιμες μορφές δυστονικών παρκινσονικών συνδρόμων, αλλά κατά κύριο λόγο στην ατροφία πολλαπλών συστημάτων. Όταν αυτά τα τέσσερα συμπτώματα εμφανίζονται ξεχωριστά, κατά κανόνα  υπάρχει μία προηγμένου βαθμού ατροφία πολλαπλών συστημάτων και με δύσκολη θεραπευτική πρόγνωση.

Εγκέφαλος και η κατάταξη της Βιέννης
Όταν λαμβάνεται το ιστορικό του ασθενούς στην Βιονευρολογική, μεταξύ των άλλων, σταθερά συμπεριλαμβάνονται και ερωτήσεις σχετικά με τη θεωρία του εντέρου, με τον τρόπο που αναφέρεται η κατάταξη της Βιέννης στη νόσο του Crohn και την ελκώδη κολίτιδα. Περισσότερα...

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 3ο