Βιονευρολογικά«Κακός» ύπνος και ο κίνδυνος του διαβήτη | Βιονευρολογικά
  • Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

«Κακός» ύπνος και ο κίνδυνος του διαβήτη

«Κακός» ύπνος και ο κίνδυνος του διαβήτη

Σε ηλεκτροφυσιολογικές εξετάσεις εγκεφαλογραφήματος, εικοσιτετράωρης καταγραφής, εδώ στην Βιονευρολογική, πιστοποιούμε όλο και τακτικότερα κάτι που ήδη είναι γνωστό ˙ότι σε περιπτώσεις ταραγμένου βιορυθμού και ιδιαίτερα με την εμφάνιση κρίσεων αϋπνίας, ανεβαίνει πάρα πολύ ο κίνδυνος της εμφάνισης διαβήτη. Ο λόγο είναι ότι η συνεχής αϋπνία και η στέρηση του ύπνου δημιουργεί μια «τεράστια» απαίτηση από τον εγκέφαλο για κατανάλωση ινσουλίνης, έτσι ώστε να έχουμε ένα μεγάλο «ανέβασμα» της περιεκτικότητας της γλυκόζης στο αίμα. Συνεπώς, πρέπει να ερευνούμε πάντα αυτή τη παράμετρο, όταν έχουμε την υπόνοια της εμφάνισης διαβήτη ή το αντίστροφο ακόμη ˙όταν υφίσταται χρόνια αϋπνίες πρέπει να υπολογίζεται και η πιθανή διαβητική διαταραχή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Δυο τύποι αρτηριοσκληρωτικών ανευρυσμάτων
Οι πολύχρονες έρευνες στον τομέα των ανευρυσμάτων που γίνονται σχεδόν σε όλες τις μεγάλες νευρολογικές κλινικές του κόσμου έχουν δείξει δυο τύπους αρτηριοσκληρωτικών ανευρυσμάτων Περισσότερα...



Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;
Αναμφισβήτητα, ναι. Και πρέπει να είναι και πολύ επεξηγηματικές οι «δηλώσεις» και οι προοπτικές που του γίνονται Περισσότερα...



Είναι η κοινωνία έτοιμη για ένα παιδί με επιληπτικές κρίσεις;
Ότι αφορά αυτή την ερώτηση, η απάντηση είναι πολύ δύσκολή γιατί υπάρχει ένας έντονος διχασμός, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit