• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Ο προηγούμενος αιώνας τελείωσε με τη «δεκαετία του εγκεφάλου». Ήταν το χρονικό διάστημα εκείνο που «αναλώθηκε» στην κατάσταση, κατανομή, επεξεργασία σχετικά με τον εγκέφαλο.

Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικά, ελπιδοφόρα και ουσιώδη. Ταυτόχρονα όμως και ιδιαίτερα κοστοβόρα. Π.χ. ένα σύγχρονο ηλεκτροεγκεφαλογραφικό μηχάνημα άξιζε είκοσι φορές περισσότερο από ένα παλιό. Βέβαια, δε γινόταν καμία σύγκριση με τα αποτελέσματα.

Αναμενόμενα, το κόστος αυξήθηκε, έστω και σε αντιστάθμισμα λίγο, αλλά αυξήθηκε. Όπως αυξήθηκαν και τα έξοδα επιμόρφωσης των γιατρών στους ανάλογους τομείς.

Έτσι λοιπόν έχουμε μια γενικευμένη αύξηση, της οποίας τo ιδιαίτερα ειδικό βάρος βρίσκεται στο ότι όλο και λιγότερο ειδικοί γιατροί μπορούν να χειριστούν τη νέα τεχνολογία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

H δράση του Viagra σε ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας
Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις στη Βιονευρολογική, η κιτρική σιλντεναφίλη (Viagra) είναι ένα φάρμακο που πολύ τακτικά το χρησιμοποιούν ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας που έχουν στυτική δυσλειτουργία Περισσότερα...



H θεωρία της «τράπεζας των συναισθημάτων»
Πρόκειται για μια θεωρία, η οποία φαίνεται ότι, από τις τελευταίες παρατηρήσεις και ιδιαίτερα τις εκτεταμένες νευροφυσιολογικές εξετάσεις, έχει κάποια αληθινή βάση Περισσότερα...



Κροταφική επιληψία και επιθετικότητα
Η επιληψία έχει πάρα πολλές μορφές που είναι από τελείως ανώδυνες μέχρι και άκρως επικίνδυνες. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Πύλες του Ανεξήγητου - Κουντούρης - Ελεγχος του Νου

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit