• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Ο προηγούμενος αιώνας τελείωσε με τη «δεκαετία του εγκεφάλου». Ήταν το χρονικό διάστημα εκείνο που «αναλώθηκε» στην κατάσταση, κατανομή, επεξεργασία σχετικά με τον εγκέφαλο.

Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικά, ελπιδοφόρα και ουσιώδη. Ταυτόχρονα όμως και ιδιαίτερα κοστοβόρα. Π.χ. ένα σύγχρονο ηλεκτροεγκεφαλογραφικό μηχάνημα άξιζε είκοσι φορές περισσότερο από ένα παλιό. Βέβαια, δε γινόταν καμία σύγκριση με τα αποτελέσματα.

Αναμενόμενα, το κόστος αυξήθηκε, έστω και σε αντιστάθμισμα λίγο, αλλά αυξήθηκε. Όπως αυξήθηκαν και τα έξοδα επιμόρφωσης των γιατρών στους ανάλογους τομείς.

Έτσι λοιπόν έχουμε μια γενικευμένη αύξηση, της οποίας τo ιδιαίτερα ειδικό βάρος βρίσκεται στο ότι όλο και λιγότερο ειδικοί γιατροί μπορούν να χειριστούν τη νέα τεχνολογία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο ύπνος ως βασική λειτουργία για τη ζωή
Αν μελετήσουμε τα στατιστικά δεδομένα του ύπνου όπως είναι ήδη γνωστά και έχουν καταγραφεί μετά από παρατήρηση στα θηλαστικά, μπορούμε να πούμε ανεπιφύλακτα ότι ο ύπνος κυριαρχεί αριθμητικά στη ζωή. Περισσότερα...



Fluency shaping και τραύλισμα
Στην περίπτωση του τραυλίσματος υπάρχει πάντα θεραπευτικά το πρόβλημα στο αν ερεθίζεις ή καταστέλλεις το ένα ή το άλλο ημισφαίριο Περισσότερα...



Το πρόβλημα των «πρώϊμων» ιατρογενών δυσκινησιών
Ιατρογενείς δυσκινησίες έχουμε κατά κύριο λόγο μετά από χρήση φαρμάκων, τα οποία μεταξύ των άλλων προκαλούν ιστονικές δυσκινησίες στον ασθενή Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 8/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit