• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Κλινική εικόνα και αντικαρδιολιπινικά αντισώματα

Κλινική εικόνα και αντικαρδιολιπινικά αντισώματα

Κλινική εικόνα και αντικαρδιολιπινικά αντισώματα

Στη Βιονευρολογική έχουμε αποκομίσει την εμπειρία ότι τα αποτελέσματα των αντικαρδιολιπινικών αντισωμάτων θα πρέπει να ερμηνεύονται σε συνδυασμό με το ιστορικό του ασθενούς.

Επίσης πρέπει να λαμβάνονται υπόψη, κυρίως όταν υπάρχει συνύπαρξη νευροψυχιατρικών περιστατικών ανάλογης συμπτωματολογίας με τα κλινικά και με τα άλλα εργαστηριακά ευρήματα.

Γενικά παρατηρείται μια υψηλή συσχέτιση ανάμεσα σε θρομβώσεις, επαναλαμβανόμενες αποβολές και αντικαρδιολιπινικά αντισώματα σε ασθενείς με άλλες νευρολογικές παθήσεις.

Γενικά, σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ο συσχετισμός κλινικής εικόνας, υπόνοια διάγνωσης και πορεία της νόσου πρέπει να λαμβάνονται πάντοτε υπόψη από τον κλινικό γιατρό, έτσι ώστε με βάση τα εργαστηριακά δεδομένα, συγκεκριμένα με το ύψος των αντικαρδιολιπινικών αντισωμάτων, να γίνεται και η ανάλογη φαρμακευτική αγωγή με τις σχετικές τροποποιήσεις.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η δηλητηρίαση από υπνωτικά
Σαν περιστατικά οξείας διαταραχής με απώλεια συνείδησης έχουμε τακτικά σε νευρολογικά ιατρεία Περισσότερα...



Η άνοια και η ασυνείδητη αντίληψη
Σήμερα μπορούμε να υπολογίσουμε και να δούμε απεικονιστικά το βαθμό λειτουργίας της μνήμης, προκειμένου να κάνουμε έναν έλεγχο για κάποια υφιστάμενη άνοια μέσω της ασυνείδητης αντίληψης Περισσότερα...



Τι είναι το σύνδρομο Horner;
Πρόκειται για ένα νευρολογικό σύνδρομο με συμπτώματα από τον έναν οφθαλμικό κόγχο. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 2/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit