• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας

Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας.

Κανένα άλλο νευρολογικό νόσημα δεν είναι τόσο εξαρτώμενο, όσον αφορά την διάγνωση και την θεραπεία του από την ακριβή πληροφορία, όσο η επιληψία. Η πληροφορία αυτή στην περίπτωση της επιληψίας είναι ευπρόσδεκτη και σε ποιότητα και σε ποσότητα, απ’ όπου και αν προέρχεται. Από τον ίδιο τον ασθενή, από το περιβάλλον του ή και από τα διαφορετικά μηχανήματα.  Η επεξεργασία της πληροφορίας μεταμορφώνει τον γιατρό σε έναν υψηλής απόδοσης αναλυτή από   τον οποίο απαιτούνται άμεσες, σωστές και ιδιαίτερα «σοφιστικές» λύσεις. Γεγονός καθόλου εύκολο και συνυφασμένο με συνεχή προσπάθεια, επιμόρφωση και συνεχή σκέψη. Όλα αυτά κάνουν το έργο του «επιλεπτογόνου», νευρολόγου ιδιαίτερα δύσκολο. Ο βαθμός αυτός δύσκολα ανεβαίνει δυσανάλογα ψηλά όταν υπάρχει και η πίεση της άμεσης επιτυχημένης αγωγής. Γι’ αυτό η συνεργασία και η κατανόηση από την μεριά του ασθενούς πρέπει να είναι μεγάλη και συνεχής.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ψυχική διαταραχή και αλκοόλ
Η ψυχική διαταραχή είναι αποτέλεσμα της «σύγκρουσης» κάποιων χημικών ουσιών στον εγκέφαλο. Περισσότερα...



Μετωπιαίος λοβός και κατάχρηση εξουσίας
Η κατάχρηση εξουσίας και η υπέρβαση καθηκόντων είναι κάτι που βλέπουμε καθημερινά σε διάφορους ασθενείς, διαφόρων τάξεων και επαγγελμάτων Περισσότερα...



Τα «συγκινητικά» λόγια
Είναι πολλές φορές που διερωτόμαστε πως είναι δυνατόν από κάποιον λόγο ενός πολιτικού, ιερέα ή ακόμη και απλού ανθρώπου να συγκινούμαστε τόσο πολύ και να αισθανόμαστε τον πόνο και το «βάσανο» του άλλου Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit