• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Μπορεί μια ψυχική διαταραχή να είναι αποτέλεσμα επιληπτικής κρίσης;

Μπορεί μια ψυχική διαταραχή να είναι αποτέλεσμα επιληπτικής κρίσης;

Φυσικά ναι, πάρα πολλές φορές στην Βιονευρολογική, ποικίλες ψυχικές αντιδράσεις, ακόμα και οι λεγόμενες μορφές déjà vu ή jamais vu, έχουν βρεθεί κατ’ επανάληψη στον διαγνωστικό έλεγχο που κάνουμε. Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί, ενώ αυτό παλιότερα με μεγάλο κόπο γινόταν αμιγώς με κλινικά κριτήρια και διεξοδική ανάλυση του ιστορικού από τον ίδιο ασθενή ή τους συγγενείς τους, τώρα μπορεί να γίνει με την πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή και μάλιστα να παρακολουθηθεί και η πορεία του μέσω της ίδιας μεθόδου μετά ή χωρίς την θεραπεία.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τι «χρειάζεται» ο εγκέφαλος την ντοπαμίνη;
Ο ρόλος της ντοπαμίνης είναι σημαντικός για τον εγκέφαλο, προκειμένου να έχει την ανταμοιβή του και τα ευχάριστα συναισθήματα που τη συνοδεύουν Περισσότερα...



Πόσο υπεύθυνα είναι τα τοιχώματα των αγγείων για τα εγκεφαλικά έμφρακτα;
Πάρα πολύ. Η ανάλυση των ιστορικών των ασθενών που έχουμε εδώ στη Βιονευρολογική, που έχουν υποστεί εγκεφαλικά, δείχνει ότι πάρα πολλές φορές οι παθήσεις του τοιχώματος των αγγείων που σήμερα ελέγχονται εύκολα με τα μοντέρνα μηχανήματα που έχουμε, είναι υπεύθυνες για αυτά τα εγκεφαλικά Περισσότερα...



Η αργή κίνηση του βιορυθμού στη θλίψη
Στο πρώτο στάδιο μιας οξείας θλίψης και κατά τη διάρκεια της οποίας ο οργανισμός προετοιμάζει την αντίδραση, η οποία κατά κανόνα έρχεται μετά από μέρες ή εβδομάδες, η ψυχική δραστηριότητα μπαίνει στο μοτίβο μιας βιολογικής αργής κίνησης Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (1 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit