• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η αύξηση των αυτοάνοσων νοσημάτων

Η αύξηση των αυτοάνοσων νοσημάτων

Η αύξηση των αυτοάνοσων νοσημάτων

Τα τελευταία χρόνια όντως παρατηρείται, για όλες τις ηλικίες και με διάφορες κλινικές εκδηλώσεις και εικόνες, ότι υπάρχει μια κάθετη αύξηση των αυτοάνοσων νοσημάτων. Το γεγονός αποδίδεται σε τρεις παράγοντες, που πρέπει πάντα να λαμβάνονται υπόψη, όπως μας έδειξε η πείρα μας στη Βιονευρολογική. Το πρώτο είναι ότι με την αύξηση της ηλικίας και του προσδόκιμου ζωής έρχεται και μια «πτώση» της αντοχής του συστήματος αμύνης του οργανισμού, που επιτρέπει την εμφάνιση λανθανόντων καταστάσεων αυτοάνοσων νοσημάτων. Το δεύτερο είναι ότι τυχόν προδιαθέσεις, που υπάρχουν με το αυξανόμενο στρεσογόνο περιβάλλον, εκδηλώνονται και κλινικά. Το τρίτο και ίσως το κυριότερο είναι ότι οι αυξανόμενες κοινωνικές και διατροφικές φθορές συμβάλλουν στα μέγιστα στην εμφάνιση αυτών των προβλημάτων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Είναι το υπερηωσινοφιλικό σύνδρομο μια κατάσταση λευχαιμίας;
Σίγουρα το υπερηωσινοφιλικό σύνδρομο, από τη δική μας πείρα εδώ στη Βιονευρολογική, κατά κύριο λόγο, προσβάλλει «λευκά» στοιχεία του αίματος και δημιουργεί μια πληθώρα ηωσινόφιλων, τα οποία με τη σειρά τους «προάγουν» μια ανοσολογική αντίδραση που φέρνει μια συγκεκριμένη νοσολογική κατάσταση Περισσότερα...



Η στατιστική της αυτοκτονίας
Παγκοσμίως, τουλάχιστον κάθε 40 λεπτά αυτοκτονεί και ένας άνθρωπος με διάφορους τρόπους. Περισσότερα...



Αταξία και Ρόμπεργκ
Μια από τις πιο ουσιώδης νευρολογικές και βασικές εξετάσεις είναι η δοκιμασία του Ρόμπεργκ. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 1/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit