• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Το «κώμα» μετά το φαγοπότι

Το «κώμα» μετά το φαγοπότι

Το «κώμα» μετά το φαγοπότι

Πάρα πολλές φορές συμβαίνει να παρατηρήσουμε μια αδυναμία και μια έντονη τάση για ύπνο μεταξύ δυο έως τέσσερις το μεσημέρι , ιδιαίτερα μετά από έντονο φαγοπότι. Αυτό συμβαίνει πιο έντονα σε άτομα με ψυχοκαταθλιπτικές διαταραχές, όπως έχουμε πιστοποιήσει στα διαγράμματα βιορυθμίσεων, εδώ στη Βιονευρολογική. Ο λόγος είναι ότι εκείνη την ώρα, μετά το φαγητό, πέφτουν οι ορμόνες στον οργανισμό, έτσι ώστε να φέρουν ένα αίσθημα κόπωσης και αδυναμίας και την επιθυμία για έντονο ύπνο. Για αυτό το λόγο, πολλές φορές ονομάζεται αυτό και «κώμα» της «σούπας». Πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπόψη από τους γιατρούς, γιατί πολλές φορές μπορεί να είναι προοίμιο εγκεφαλικών επεισοδίων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οι πιο συχνοί ψυχαναγκασμοί
Στη Βιονευρολογική, εξετάζοντας τους ασθενείς με προβλήματα ιδεοψυχαναγκασμών, κάνουμε παράλληλα και μια αρχειοθέτηση σε ότι αφορά την εμφάνιση αυτών των συμπτωμάτων, θέλοντας να ερευνήσουμε τη συχνότητα εμφάνισης τους Περισσότερα...



Καρκινοπάθειες και πανικός
Επόμενο είναι ότι οι ασθενείς με καρκίνο, και το διαπιστώνουμε αυτό στη Βιονευρολογική, πάσχουν από μια έντονη αντιδραστική κατάθλιψη, η οποία είναι μερικές φορές ακόμη ισχυρότερη, όταν ο άλλος από χαρακτήρα έχει μια τέτοια ιδιότητα Περισσότερα...



Ψυχή και εγκέφαλος και ηλεκτροεγκεφαλογράφημα
Στη Βιονευρολογική τα τελευταία είκοσι χρόνια γίνονται σε καθημερινή βάση πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές σε διάφορα είδη παθήσεων και νοσημάτων με εγκεφαλική συνδρομή Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 1/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit