• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η εξέταση των συναισθημάτων

Η εξέταση των συναισθημάτων

Η εξέταση των συναισθημάτων

Πριν από πολλά χρόνια, με τη συνεχόμενη αυξανόμενη ψηφιακή τεχνολογία, καθιερώθηκε μια «ορθοδοξία» πλέον των νευροφυσιολογικών εξετάσεων, βάση των οποίων μπορούσαν να μελετηθούν νοητικές λειτουργίες, εικόνες και μνήμη . Όχι όμως τα συναισθήματα. Μέσα στις πολύωρες νευροφυσιολογικές καταγραφές που γίνονται στη Βιονευρολογική, και με το συνδυασμό διαφόρων τεχνικών μεθόδων, βρέθηκε πλέον ότι υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και έρευνας , πολλές φορές και κατεύθυνση των συναισθημάτων. Είναι κάτι που ανοίγει νέους δρόμους, τόσο στην εξέλιξη της έρευνας του εγκεφάλου ή της «ψυχής», αλλά και παράλληλα στη θεραπεία της.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Διαταραχές όρασης και διασκηνίδιος εγκολεασμός
Είναι ένα σύνδρομο που απαιτεί άμεση αναγνώριση, διαγνωστική ταχύτητα και χειρουργική αντιμετώπιση Περισσότερα...



Διανοητική καθυστέρηση, επιληψία και εγκεφαλογράφημα
Ένα πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα, που στην ουσία «κυνηγάει» σήμερα όλη την κλινική Νευρολογία, είναι κατά το πόσο η διανοητική καθυστέρηση κάποιου προσώπου, ιδίως σε παιδιού, «επικοινωνεί» με επιληπτικές κρίσεις Περισσότερα...



Τι γίνεται όταν η πρώτη επίσκεψη για τη νόσο του Alzheimer αποδειχτεί αναποτελεσματική;
Όπως συμβαίνει στα περισσότερα διαγνωστικά ιατρικά κέντρα, είναι δυνατόν σε μια πρώτη επίσκεψη σε έναν ειδικό γιατρό με την υπόνοια της νόσου του Alzheimer να μην έχει την τύχη ο ασθενής να καθοριστεί άμεσα η ασθένεια του και έτσι να προχωρήσει κανείς στα σωστά διαγνωστικά μέτρα. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit