• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόσο σπάνιες είναι οι επιληπτικές κρίσεις στον ύπνο στην παιδική ηλικία;

Πόσο σπάνιες είναι οι επιληπτικές κρίσεις στον ύπνο στην παιδική ηλικία;

Πόσο σπάνιες είναι οι επιληπτικές κρίσεις στον ύπνο στην παιδική ηλικία;

Με τις έρευνες που έχουμε κάνει στη Βιονευρολογική, αλλά και από την παγκόσμια βιβλιογραφία, γνωρίζουμε ότι όταν υπάρχουν επιληπτικές κρίσεις γενικά, στον ύπνο αυξάνονται και σχεδόν πάντα όταν ακολουθούν πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και καταγραφή του ύπνου , διαπιστώνεται με σταθερότητα η επίδραση που έχουν οι δυο αρρώστιες μεταξύ τους. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και η πείρα μας διδάσκει ότι όταν έχουμε ένα παράπονο στην παιδική ηλικία με κάποια διαταραχή του ύπνου ή μορφή κάποιας υπναγωγού νόσου , τότε πρέπει να εξετάζουμε και τον επιληπτικό παράγοντα, αλλά και αντίστροφα. Στα σύγχρονα εργαστήρια με τις μοντέρνες συσκευές και τη δυνατότητα των πολύωρων καταγραφών και των άλλων πολυγραφικών μέσων είναι εύκολο να γίνει μια διαφοροποίηση και μια σωστή φαρμακευτική αντιμετώπιση .


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γνωστική και συναισθηματική νοημοσύνη
Πρόκειται για δυο διαφορετικές λειτουργίες με κοινή πηγή τον εγκέφαλο Περισσότερα...





Νευρολογικές θεραπείες και αντιγήρανση
Όλες οι σύγχρονες νευρολογικές θεραπείες επικεντρώνονται στη δημιουργία τέτοιων προϋποθέσεων ώστε να αναζωογονηθούν τα νευρικά κύτταρα προκειμένου να υφίστανται ελάχιστες φθορές και να παράγουν τις απαραίτητες ουσίες για να διατηρούνται σε καλή κατάσταση και να έχουν τη δυνατότητα ανάκαμψης. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 3/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit