Άμεσα διαγνωστικα μετρα σε πτωση της πιεσης του εγκεφαλονωτιαιου υγρου - ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΆΜΕΣΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΝΩΤΙΑΙΟΥ ΥΓΡΟΥ
  • Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Άμεσα διαγνωστικά μέτρα σε πτώση της πίεσης του εγκεφαλονωτιαίου υγρού

Άμεσα διαγνωστικά μέτρα σε πτώση της πίεσης του εγκεφαλονωτιαίου υγρού

Άμεσα διαγνωστικά μέτρα σε πτώση της πίεσης του εγκεφαλονωτιαίου υγρού

Για να μπορεί να χειριστεί κανείς αυτά τα περιστατικά και να έχει μια καθολική εικόνα της κλινικής τους υπόστασης, πρέπει να καταφεύγει σε διαγνωστικά μέσα, που να μην επιβαρύνουν τον ασθενή.

Από την πείρα μας στη Βιονευρολογική, αυτό που γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις, προκειμένου να εκτιμηθεί η πτώση της πίεσης του εγκεφαλονωτιαίου υγρού, πέρα της μαγνητικής τομογραφίας και του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος, είναι η εκτενής χρήση των προκλητών δυναμικών.

Ακουστικά, οπτικά, σωματοαισθητικά ακόμα και γνωστικά προκλητά δυναμικά σε σύγκριση με την κλινική συμπτωματολογία μπορούν να οριοθετήσουν τις βλάβες για να δώσουν μια διέξοδο για τη θεραπευτική αγωγή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα



Τα προκλητά δυναμικά και η υπερτασική εγκεφαλοπάθεια
Η διαγνωστική έρευνα της υπερτασικής εγκεφαλοπάθειας με τα προκλητά δυναμικά (ακουστικά, οπτικά, σωματοαισθητικά) στη Βιονευρολογική είναι βασικός διαγνωστικός κανόνας Περισσότερα...



Glatiramer acetate
Τα τελευταία χρόνια η ουσία Glatiramer acetate, γνωστή ως το φαρμακευτικό σκεύασμα Copaxone, χρησιμοποιείται εκτεταμένα για την αντιμετώπιση της έντονης συμπτωματολογίας της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 8/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit