• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)
  • Home
  • Η αισθητικότητα των δυο σημείων

Η αισθητικότητα των δυο σημείων

Η αισθητικότητα των δυο σημείων

Πρόκειται για μια κατά κανόνα παραμελημένη εξεταστική μέθοδο, η οποία όμως είναι ιδιαίτερα χρήσιμη τόσο για περιφερικές όσο και για κεντρικές διαταραχές του νευρικού συστήματος. Το κεντρικό νευρικό σύστημα έχει τη δυνατότητα να διαχωρίζει μέχρι ένα σημείο απόστασης τα ερεθίσματα που δέχεται το δέρμα (φωτογραφία). Αυτό ποικίλει από άκρο σε άκρο και από θέση σε θέση. Παραδείγματος χάρη για τον αντίχειρα είναι πέντε χιλιοστά ενώ στο πόδι είναι πέντε εκατοστά. Πρόκειται για μια πολύ απλή εξέταση, με μεγάλη σημασία που οφείλει να γίνεται σε επίπεδο ρουτίνας σε ότι αφορά την έρευνα της αισθητικότητας.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Βλαβερές εμμονές και σκλήρυνση κατά πλάκας
Υπάρχει μια σοφή λαϊκή παροιμία που πρέπει να την ξέρει κάθε ασθενής με σκλήρυνση κατά πλάκας: «στον άνθρωπο πρώτα βγαίνει το χούι και μετά η ψυχή» Περισσότερα...



Τι είναι η δοκιμασία Ρόμπερκ;
Στη Βιονευρολογική είναι μια εξέταση που είναι ρουτίνα και τη χρησιμοποιούμε συνεχώς, όπου καταρχάς γίνεται ένα τεστ αν μπορεί ο ασθενής να μείνει σταθερά όρθιος, να βαδίσει με κλειστά μάτια και αν μπορεί να εκτελέσει κάποιες κινήσεις με ορισμένες εντολές Περισσότερα...



Τι συμβαίνει με τις νυχτερινές παιδικές κρίσεις στα παιδιά;
Στη Βιονευρολογική έχουμε καταγράψει σε πολύωρες καταγραφές παιδιά που παρουσιάζουν αυτό το φαινόμενο των νυχτερινών κρίσεων, φόβου με ξαφνική αφύπνιση και πολλές φορές έντονα φοβικά βιώματα Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 9/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit