• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Αγγεία, επέμβαση και κόστος

Αγγεία, επέμβαση και κόστος

Αγγειακά επεισόδια

Όταν υπάρχει ένα αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, εκείνο που προέχει και πρέπει να γίνει γρήγορα είναι μία άμεση επέμβαση έστω και με συνθήκες «ορεινού χειρουργείου». O θεράπων γιατρός πρέπει να λαμβάνει τα πρώτα μέτρα, όταν έχει τέτοιες ενδείξεις. Δηλαδή, την εφαρμογή παρεντερικής παροχής (ορό), τη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα, τον καθησυχασμό και την απομόνωση του ασθενούς και την τακτική παρακολούθηση. Εάν όλα αυτά εφαρμοστούν , τότε η επιβάρυνση είναι πολύ μικρή σε ότι αφορά τα μετέπειτα κόστη και η επέμβαση σωτήρια για τον ασθενή.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γιατί αυξάνονται τα περιστατικά Hashimoto;
Τα τελευταία χρόνια με έκπληξη νευρολόγοι, ενδοκρινολόγοι αλλά και πάση φύσεως άλλοι γιατροί, οι οποίοι εργάζονται καθημερινά σε νοσοκομεία, διαπιστώνουν μια τεράστια αύξηση των περιστατικών της θυρεοειδικής νευροπάθειας τύπου Hashimoto Περισσότερα...



Η διαχείριση του χρόνου της αγωγής στη σκλήρυνση κατά πλάκας
Το πόσο χρόνο παίρνει μια αγωγή, τι διάρκεια έχει, πότε διακόπτεται ή πότε επαναλαμβάνεται ή ακόμα και αν πρέπει να συνεχίζεται είναι, σύμφωνα με την εμπειρία μας στη Βιονευρολογική, από τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας διαχείρισης της σκλήρυνσης κατά πλάκας Περισσότερα...



Τραύματα, λοιμώξεις, ρίσκο επιληψίας
Το ρίσκο για την ανάπτυξη ενός επιληπτικού συνδρόμου ή ακόμη και για την πρόκλησή του, τις περισσότερες φορές προέρχεται από άλλη νοσολογική κατάσταση η οποία συνήθως δεν αφήνει κάποια υπόνοια για τη δημιουργία επιληπτικών δυσλειτουργιών. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit