• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

H «ποικιλία» των αναλγητικών στις επώδυνες καταστάσεις

H «ποικιλία» των αναλγητικών στις επώδυνες καταστάσεις

H «ποικιλία» των αναλγητικών στις επώδυνες καταστάσεις

Ο πόνος όπου και αν προκύπτει έχει δυο «άκρες». Μια περιφερειακή, δηλαδή το σημείο όπου προκαλείται και μια κεντρική, δηλαδή, τον εγκέφαλο , το σημείο όπου βιώνεται. Προκειμένου να αποκτήσει κανείς άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση του πόνου , από την εμπειρία μας στη Βιονευρολογική, τις περισσότερες φορές χρειάζεται μείγμα φαρμάκων, που να είναι σε θέση να μπλοκάρουν και τα δυο αυτά σκέλη παραγωγής του πόνου .


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το οίδημα του προσώπου και η λειτουργία του θυρεοειδούς
Στις περιπτώσεις του υποθυρεοειδισμού και χαρακτηριστικά του συνδρόμου Hashimoto, αυτό που σημειώνει πάντα ο διαγνώστης γιατρός είναι ένα ελαφρύ οίδημα του προσώπου, σχετικά με την υπόλοιπη σωματική κατανομή Περισσότερα...



Πόσο σπάνιες είναι οι επιληπτικές κρίσεις στον ύπνο στην παιδική ηλικία;
Με τις έρευνες που έχουμε κάνει στη Βιονευρολογική, αλλά και από την παγκόσμια βιβλιογραφία, γνωρίζουμε ότι όταν υπάρχουν επιληπτικές κρίσεις γενικά, στον ύπνο αυξάνονται και σχεδόν πάντα όταν ακολουθούν πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και καταγραφή του ύπνου, διαπιστώνεται με σταθερότητα η επίδραση που έχουν οι δυο αρρώστιες μεταξύ τους Περισσότερα...



Χρόνιο στρες και νευρολογικά νοσήματα
Από την πείρα μας στην Βιονευρολογική, σε καθημερινή βάση αυτό που βλέπουμε σε όλα σχεδόν τα νευροψυχιατρικά νοσήματα, είναι η κακή διαχείριση του καθημερινού στρες από τον άρρωστο. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit