• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Οι θέσεις των εγκεφαλικών και τα νευρολογικά σύνδρομα

Οι θέσεις των εγκεφαλικών και τα νευρολογικά σύνδρομα

Οι θέσεις των εγκεφαλικών και τα νευρολογικά σύνδρομα

Το μεγαλύτερο διαγνωστικό πρόβλημα για τον γιατρό και ιδιαίτερα για τον ασθενή είναι να αναγνωρίσει την κλινική «ύπαρξη» ενός εγκεφαλικού επεισοδίου. ‘>εγκεφαλικού επεισοδίου. Κατά ένα δεύτερο λόγο, είναι να μπορέσει με βάση τα κλινικά συμπτώματα π.χ. μια πάρεση προσωπικού , μια αδυναμία άκρου κ.τ.λ., να μπορεί να συνδέσει τη θέση του εγκεφαλικού με τη συμπτωματολογία. Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα και να χρειάζεται και για πολλές θέσεις, έτσι ώστε να υπάρχει επαρκής χώρος για ανάλογη αντίδραση.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλική καταγραφή στον αυτισμό
Τα τελευταία χρόνια, μέσω της ανάπτυξης των τεχνολογιών, η ηλεκτροεγκεφαλική καταγραφή δραστηριότητας στον αυτισμό είναι δυνατή. Περισσότερα...



Η σημασία των εργαλείων στον προσανατολισμό
Συνήθως, έχουμε παρατηρήσει όταν ξεκινάμε κάποια δουλειά, χρησιμοποιώντας τα χέρια μας ή τα πόδια μας για τη σύλληψη κάποιου εργαλείου, έχουμε σχεδόν ένα «αυτονόητο» συναίσθημα που μας δίνει την εντύπωση ότι τα εργαλεία αυτά ανήκουν στο σώμα μας Περισσότερα...



Ψυχιατρική παραψυχολογία - Οι προθανάτιες αιτίες
Πάρα πολλά άτομα συχνά αναφέρουν στον ψυχίατρο θεωρώντας τον κατάλληλο άτομο, γεγονός που επιβεβαιώνεται στις εξετάσεις που γίνονται στη Βιονευρολογική, τις λεγόμενες προθανάτιες εμπειρίες δηλαδή εκείνα τα κλινικά βιώματα που υποτίθεται έφερναν τα πρόσωπα σε μια κατάσταση ευεξίας, χρωμάτων και φωτός αισθάνθηκαν όταν “πέθαναν” και ξαναγύρισαν μετά. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit