• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Ατομικότητα και εγκέφαλος

Ατομικότητα και εγκέφαλος

Ατομικότητα και εγκέφαλος

Ποτέ δύο άνθρωποι στον κόσμο ακόμα και οι μονοζυγώτες δίδυμοι δεν σκέφτονται, αισθάνονται, ακούν ή βλέπουν το ίδιο. Υπάρχει μεταξύ τους μια «διαφορετικότητα» η οποία ξεκινάει από την λειτουργία των συνάψεων του εγκεφάλου.

Οι συνάψεις που στο δέκατο χρόνο της ζωής είναι 10.000 ανά νευρώνα αναπτύσσονται σιγά-σιγά μέχρι το 21ο έτος της ζωής και «περιπλέκονται», συνδέονται ή επικοινωνούν μεταξύ τους με τις ίδιες τακτικές μεν αλλά με μια διαφορετικότητα δε από άτομο σε άτομο.

Αυτό πιστοποιείται και από όλες τις νευρολογικές διαγνώσεις που κατά καιρούς γίνονται σε ανθρώπους που έχουν τις ίδιες ασθένειες. Εδώ είναι και το μεγάλο μυστικό της νευρολογίας.

Προκειμένου να μπορέσει κανείς να αντιμετωπίσει ορθολογιστικά ένα νευρολογικό πρόβλημα οφείλει να εξετάσει κάθε ασθενή ατομικά και να βγάλει ξεχωριστά συμπεράσματα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Περιοδικό Parents - 14/09/2012 - ΜΟΛΥΒΔΟΣ: Πόσο απειλεί τα παιδιά;
Μάθετε πώς να προστατεύσετε το παιδί σας από το επικίνδυνο μέταλλο που πριν από ένα χρόνο προκάλεσε σάλο με την παρουσία του σε κάποια παιχνίδια. Περισσότερα...



Γνωστικές διαταραχές
Οι γνωστικές διαταραχές θεωρούνται το μεγαλύτερο πρόβλημα στη σύγχρονη νευρολογία. Περισσότερα...



Είναι η επιληπτική κρίση πάντοτε παθογενής;
Συχνά στην Βιονευρολογική, ιδιαίτερα κατά την παρακολούθηση ασθενών οι οποίοι δεν έχουν άλλες προεκτάσεις, παθογενείς, παρά μόνο μια «επιληπτική» ημικρίση, υπάρχει το πρόβλημα εάν έχουμε να κάνουμε με μια απλή αντίδραση του εγκεφάλου. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 5/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit