• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Γενικά ισχύει ο κανόνας ότι όσο πιο δυνατή και διαρκής είναι η ημικρανιακή κρίση, τόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, η διάρκεια μιας ημικρανιακής κρίσης συνήθως συμβαδίζει αναλογικά με μια διαρκείας και αρκετά μεγάλη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ο χαρακτηριστικός χρόνος είναι μεταξύ 4-72 ώρες και ποικίλλει η ένταση της στη διάρκεια αυτή.

Το χαρακτηριστικό όμως είναι ότι εφόσον υπάρχουν νευροφυτικές διαταραχές, όπως είναι η αδυναμία στους έντονους θορύβους, στο φως, και μια χαρακτηριστική φωτοφοβία, τότε η διάρκεια της κρίσης είναι ουσιαστική σε ότι αφορά την υπόδειξη της υποκείμενης εγκεφαλικής βλάβης.

Σε αυτές τις περιπτώσεις πάντοτε ο εκτενής έλεγχος και κυρίως με τη μαγνητική τομογραφία και την εικοσιτετράωρη καταγραφή του εγκεφαλογραφήματος είναι απαραίτητος.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Όταν ο μισός εγκέφαλος δεν επικοινωνεί με τον άλλο μισό
Ο εγκέφαλος χωρίζεται σε δυο ημισφαίρια, από τα οποία το καθένα έχει τη δική του λειτουργία Περισσότερα...



Μυελοπάθεια, ένα «απομονωμένο» κλινικό σύνδρομο;
Σε καμία περίπτωση, η διάγνωση μιας μυελοπάθειας , όταν υπάρχουν οι διαταραχές βάδισης, αίσθησης , ισορροπίας κ.τ.λ., δεν είναι σχεδόν ποτέ ένα κλινικά μεμονωμένα σύνδρομο Περισσότερα...



Κρανιοεγκεφαλική κάκωση και οι πέντε εβδομάδες ζωής
Ένας σπουδαίος παράγων, γενικά, στις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, είναι ο χρόνος επιβίωσης τους ασθενούς μετά από αυτές Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 7/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit