• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Η σημασία της διάρκειας μιας ημικρανιακής κρίσης

Γενικά ισχύει ο κανόνας ότι όσο πιο δυνατή και διαρκής είναι η ημικρανιακή κρίση, τόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα. Όπως έχουμε δει στη Βιονευρολογική, η διάρκεια μιας ημικρανιακής κρίσης συνήθως συμβαδίζει αναλογικά με μια διαρκείας και αρκετά μεγάλη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ο χαρακτηριστικός χρόνος είναι μεταξύ 4-72 ώρες και ποικίλλει η ένταση της στη διάρκεια αυτή.

Το χαρακτηριστικό όμως είναι ότι εφόσον υπάρχουν νευροφυτικές διαταραχές, όπως είναι η αδυναμία στους έντονους θορύβους, στο φως, και μια χαρακτηριστική φωτοφοβία, τότε η διάρκεια της κρίσης είναι ουσιαστική σε ότι αφορά την υπόδειξη της υποκείμενης εγκεφαλικής βλάβης.

Σε αυτές τις περιπτώσεις πάντοτε ο εκτενής έλεγχος και κυρίως με τη μαγνητική τομογραφία και την εικοσιτετράωρη καταγραφή του εγκεφαλογραφήματος είναι απαραίτητος.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Σκλήρυνση κατά πλάκας και νευροάξονες
Είναι γνωστό ότι η σκλήρυνση κατά πλάκας αποτελεί αυτοάνοσο νόσημα που προσβάλλει τη μυελίνη των νεύρων. Περισσότερα...



Απραξία βάδισης
Η απραξία βάδισης ως κλινική εικόνα χαρακτηρίζει περιπτώσεις υδροκεφαλισμού χαμηλής ή κανονικής πίεσης καθώς επίσης και την υποφλοιώδη αρτηριοσκληρωτική εγκεφαλοπάθεια. Περισσότερα...



Ξαφνική αντίδραση της κόρης οφθαλμού χωρίς πόνο
Στη Βιονευρολογική το έχουμε δει, αρκετές φορές, να παρουσιάζονται ασθενείς με μια διαταραχή της κόρης οφθαλμού, χωρίς προηγούμενο σύμπτωμα ή επώδυνη κατάσταση Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit