• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας

Η επιληψία και η επεξεργασία της πληροφορίας.

Κανένα άλλο νευρολογικό νόσημα δεν είναι τόσο εξαρτώμενο, όσον αφορά την διάγνωση και την θεραπεία του από την ακριβή πληροφορία, όσο η επιληψία. Η πληροφορία αυτή στην περίπτωση της επιληψίας είναι ευπρόσδεκτη και σε ποιότητα και σε ποσότητα, απ’ όπου και αν προέρχεται. Από τον ίδιο τον ασθενή, από το περιβάλλον του ή και από τα διαφορετικά μηχανήματα.  Η επεξεργασία της πληροφορίας μεταμορφώνει τον γιατρό σε έναν υψηλής απόδοσης αναλυτή από   τον οποίο απαιτούνται άμεσες, σωστές και ιδιαίτερα «σοφιστικές» λύσεις. Γεγονός καθόλου εύκολο και συνυφασμένο με συνεχή προσπάθεια, επιμόρφωση και συνεχή σκέψη. Όλα αυτά κάνουν το έργο του «επιλεπτογόνου», νευρολόγου ιδιαίτερα δύσκολο. Ο βαθμός αυτός δύσκολα ανεβαίνει δυσανάλογα ψηλά όταν υπάρχει και η πίεση της άμεσης επιτυχημένης αγωγής. Γι’ αυτό η συνεργασία και η κατανόηση από την μεριά του ασθενούς πρέπει να είναι μεγάλη και συνεχής.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Μεσαίωνας και θεραπεία των επιληψιών
Ο μεσαίωνας που κυριάρχησε μετά την πτώση της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στην κεντρική Ευρώπη, υπήρξε καθοριστικός σε ότι αφορά την έρευνα και τη θεραπεία των επιληπτικών κρίσεων. Περισσότερα...





Αντικαρδιολιπινικά αντισώματα (ACA) και αυτοάνοσα νοσήματα
Μέσα στη διαγνωστική προσπάθεια που γίνεται στα νευρολογικά νοσήματα υπάρχει και ένα μεγάλο μερίδιο αυτής, σε ότι αφορά τη διαφοροδιάγνωση ή την πιστοποίηση συννοσηρότητας με αυτά και με άλλα αυτοάνοσα νοσήματα, ιδιαίτερα του ερυθηματώδους λύκου Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 3ο

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit