«Μονοσυμπτωματική» επιληπτική κρίση

Eπιληψία

Η «μονοσυμπτωματική» επιληπτική κρίση είναι ένας ιατρικός νεολογισμός, χρήσιμος κυρίως για την επικοινωνία μεταξύ γιατρών. Στην ουσία  αναφέρεται σε μία επιληπτική κρίση που συνοδεύεται από ένα σύμπτωμα ή ένα παθολογικό στοιχείο, π.χ. μία σιελόρροια. Συνήθως, επειδή οι ολιγοσυμπτωματικές ή ακόμη χειρότερα μονοσυμπτωματικές κλινικές εικόνες δε λαμβάνονται έγκαιρα  υπόψη από γιατρούς και ασθενείς, η επιμονή σ’ αυτούς τους όρους είναι αναγκαία. Αυτό το δεδομένο είναι απαραίτητο, αν σκεφτεί κανείς ότι σε πολλές αρρώστιες υφίσταται επιτυχής θεραπεία εάν η διάγνωση είναι έγκαιρη. Μάλιστα, πολλές φορές ο γιατρός παρέχει σωστή θεραπεία, όταν «μαντεύει» τη διάγνωση πριν τα συμπτώματα γίνουν εμφανή για τον ασθενή. Αυτός είναι και ο λόγος που  το «μονοσυμπτωματικό» έχει  τεράστια σημασία για τη νόσο.

Narkolepsi, ALS first symptoms in Spongodi Encephalopathy (BSE)
Repeated EEG recordings and sleep records of a two-year period in a 42 year old patient with BSE were normal Περισσότερα...