• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Τραύματα, λοιμώξεις, ρίσκο επιληψίας

Τραύματα, λοιμώξεις, ρίσκο επιληψίας

Eπιληψία

Το ρίσκο για την ανάπτυξη ενός επιληπτικού συνδρόμου ή ακόμη και για την πρόκλησή του, τις περισσότερες φορές προέρχεται από άλλη νοσολογική κατάσταση η οποία συνήθως δεν αφήνει κάποια υπόνοια για τη δημιουργία επιληπτικών δυσλειτουργιών. Συνηθέστερα ρίσκα για την εμφάνιση ποικίλης αιτιολογίας και συμπτωματολογίας επιληπτικών συνδρόμων είναι οι λοιμώξεις και οι τραυματικοί παράγοντες. Σε ότι αφορά τις λοιμώξεις, οποιοσδήποτε λοιμώδης παράγοντας μπορεί κάτω από ποικίλες ειδικές συνθήκες σε οποιονδήποτε εγκέφαλο να προκαλέσει επιληπτικές κρίσεις. Στα τραύματα του εγκεφάλου, οι κίνδυνοι είναι ακόμη πιο συγκεκριμένοι και μεγάλοι. Για παράδειγμα,  σε μία περίπτωση εγκεφαλικού τραύματος από πυροβόλο όπλο, ο κίνδυνος της εμφάνισης επιληπτικών κρίσεων είναι 600 φορές μεγαλύτερος από το συνηθισμένο.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Γιατί έχουμε καταστροφικά συναισθήματα;
Καταστροφικά συναισθήματα προκύπτουν από τον άνθρωπο, όταν η συνεργασία μεταξύ των μετωπιαίων λοβών του εγκεφάλου του που ελέγχουν το συναίσθημα, δεν είναι αρμονική Περισσότερα...



Αδυναμία και τρόμος, κακή πρόγνωση για τα απομυελινωτικά νοσήματα
Γενικά, έχουμε δει στη Βιονευρολογική ότι δεν είναι καλό εάν τα συμπτώματα και γενικά η παρουσίαση των διαφόρων καταστάσεων, πριν την ασθένεια, συμπεριλαμβάνει τον τρόμο των άκρων και αδυναμίες Περισσότερα...



H οικονομική κρίση και τα στερητικά συμπτώματα
Εξ ορισμού η οικονομική κρίση σημαίνει άμεσα αυτή καθαυτή ένα στερητικό σύνδρομο Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 8/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit