• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Στη Βιονευρολογική υπάρχει μια πείρα περίπου σαράντα ετών, σε ότι αφορά μελέτη και κλινική εξέταση των επιληπτικών καταστάσεων ή κρίσεων. Συγκεντρωτικά, εκτιμώντας τα είδη αυτά γνωστά αποτελέσματα, προκύπτει μια μεγάλη αλήθεια˙ μια στατιστική ανάλυση με αυστηρά μαθηματικούς όρους, έτσι ώστε να έχουν και ουσία τα αποτελέσματα της ανάλυσης, σήμερα δε μπορεί να γίνει. Το γεγονός αυτό οφείλεται ότι αυτό που παλιά χαρακτηριζόταν ως επιληπτικές κρίσεις και αναλυόταν παθολογικά από τους γιατρούς ,σήμερα, σε μικρό ή μεγάλο μέγεθος, μπορεί να συμβεί στον καθένα και να καταγραφεί. Έτσι λοιπόν, η στατιστική αυτή αν ποτέ γίνει, θα πρέπει να λάβει υπόψη της και άλλα μικροστοιχεία σχετικά με το θέμα αυτό.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οπτική νευρομυελίτιδα και η μεγάλη θεραπευτική ελπίδα
Η οπτική νευρομυελίτιδα είναι μια κατάσταση που τώρα τελευταία εμφανίζεται όλο και τακτικότερα λόγω της πληθώρας των διαγνωστικών δυνατοτήτων. Περισσότερα...



Οι παιδικές κραυγές και το στρες
Ένα παιδάκι σχολικής ηλικίας σε καταστάσεις έντασης και ιδιαίτερα προσπάθειας μάθησης ένιωθε ένα «τρεμούλιασμα» στο σαγόνι του και παράλληλα έβγαζε κάποιες άναρθρες κραυγές Περισσότερα...



Ψυχική ή σωματική αιτία;
Στη Βιονευρολογική, σε καθημερινή βάση, έρχονται ασθενείς από μόνοι τους ή κατόπιν ιατρικής υπόδειξης με το ερώτημα εάν το πρόβλημα τους είναι ψυχικής ή σωματικής αιτιολογίας Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit