• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Πόση σημασία έχουν οι στατιστικές για τις επιληπτικές καταστάσεις;

Στη Βιονευρολογική υπάρχει μια πείρα περίπου σαράντα ετών, σε ότι αφορά μελέτη και κλινική εξέταση των επιληπτικών καταστάσεων ή κρίσεων. Συγκεντρωτικά, εκτιμώντας τα είδη αυτά γνωστά αποτελέσματα, προκύπτει μια μεγάλη αλήθεια˙ μια στατιστική ανάλυση με αυστηρά μαθηματικούς όρους, έτσι ώστε να έχουν και ουσία τα αποτελέσματα της ανάλυσης, σήμερα δε μπορεί να γίνει. Το γεγονός αυτό οφείλεται ότι αυτό που παλιά χαρακτηριζόταν ως επιληπτικές κρίσεις και αναλυόταν παθολογικά από τους γιατρούς ,σήμερα, σε μικρό ή μεγάλο μέγεθος, μπορεί να συμβεί στον καθένα και να καταγραφεί. Έτσι λοιπόν, η στατιστική αυτή αν ποτέ γίνει, θα πρέπει να λάβει υπόψη της και άλλα μικροστοιχεία σχετικά με το θέμα αυτό.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Υπάρχει επαρκής έλεγχος των φωσφολιπιδίων σήμερα;
Σήμερα με τη μοντέρνα μικροβιολογία και βιοχημεία είναι δυνατόν η ανάλυση και ο προσδιορισμός των φωσφολιπιδίων εντός του αίματος καθώς επίσης και σε τμήματα του οργανισμού. Περισσότερα...



Τα τραύματα του νωτιαίου μυελού
Οι παραλύσεις που δημιουργούνται από τα τραύματα του νωτιαίου μυελού είναι από τις πλέον επικίνδυνες και πιο δύσκολα θεραπεύσιμες καταστάσεις στη νευρολογία. Περισσότερα...



Το ρίσκο της επιληψίας
Στη σύγχρονη επιληπτολογία, ο υπολογισμός των ρίσκων που υπάρχουν για τις διάφορες καταστάσεις είναι το κεντρικό αντικείμενο μελέτης. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Πύλες του Ανεξήγητου - Κουντούρης - Ελεγχος του Νου

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit