Αδυναμία σε σύνδρομα “εγκλωβισμού”

Κυρίως έγκυες γυναίκες ή παχύσαρκα άτομα εντοπίζουμε τακτικά στη Βιονευρολογική και χρειάζεται να λύσουμε  ηλεκτρομυογραφικά τα συμπτώματα εγκλωβισμού νεύρου. Τα δυο νεύρα, τα οποία είναι και τα πιο ευάλωτα σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι το μέσο νεύρο και το ωλένιο και σε δεύτερη μοίρα το κερκιδικό. Τόσο το μέσο όσο και το ωλένιο περνάνε από στενά, σε ορισμένες πορείες της διαδρομής τους, «κανάλια» οστικών διαμορφώσεων, με αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται εκεί και να προκαλούν νευρικές δυσλειτουργίες, ατροφίες και μυϊκές αδυναμίες. Σε αντίθεση, το κερκιδικό νεύρο μπορεί να «καταπλακωθεί» από κάποιες μάζες άλλων μυϊκών ιστών, τα οποία φέρνουν παρόμοια συμπτώματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η κύρια θεραπεία, εφόσον τα συμπτώματα έχουν προχωρήσει, είναι η χειρουργική.

Η πορεία της νόσου της σκλήρυνσης κατά πλάκας και οι εστίες στη μαγνητική τομογραφία
Σήμερα πλέον δεν είναι δύσκολο ο εντοπισμός και η έγκυρη διάγνωση μιας απομυελινωτικής νόσου, όπως είναι οι διάφορες μορφές της σκλήρυνσης κατά πλάκας Περισσότερα...

Σεξ - Σεξουαλικά νοσήματα και νευρικό σύστημα - Μέρος 1ο