• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Εγκέφαλος και ολογράμματα

Εγκέφαλος και ολογράμματα

Παλαιότερα, ήταν η ανάγκη στην καθημερινότητα, σε ότι αφορά την νευρολογική εξέταση, η πολύωρη έρευνα του ασθενούς με πρωτόγνωρα και τακτικά επώδυνα διαγνωστικά μέσα. Αυτή η εποχή έχει περάσει, τώρα έχουμε νέα τεχνικές που υποστηρίζονται από υψηλής ευκρίνειας και δράσης κομπιούτερ, που δεν είναι σχεδόν καθόλου επώδυνη, οπωσδήποτε αναίμακτη και αφάνταστα πιο ακριβής. Μάλιστα όπως έχουμε διαπιστώσει και χρησιμοποιούμε εδώ στην Βιονευρολογική, υπάρχουν πλέον τέτοια διαγνωστικά ψηφιακά μέσα που δρουν πλέον με ολογράμματα, δηλαδή ψηφιακές δυνατότητες που δίνουν την παροχή σε τρισδιάστατη εικόνα και κάνουν την διάγνωση ακόμα πιο εύκολη. Βέβαια ένα ρόλο παίζει το κόστος, αλλά όσο περνάει ο καιρός γίνεται και αυτό μικρότερο με αποτέλεσμα ο σύγχρονος Ευρωπαίος πλέον να είναι σε θέση να έχει σχεδόν τεράστια λίστα πληροφοριών για το άτομο του, χωρίς να έχει την παραμικρή σωματική συμμετοχή.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο στόχος της «στοχαστικής» ακινησίας
Ο απόλυτος έλεγχος των συναισθημάτων και της σωματικής και ψυχικής υγείας κάποιων είναι ας το πούμε περιφραστικά κάτι σαν μια «στοχαστική ακινησία» Περισσότερα...



Τρόμος και ηλεκτρομυογράφημα
Το ηλεκτρομυογράφημα αποτελεί μια νευροφυσιολογική μέθοδο που μας δίνει στοιχεία για τη λειτουργικότητα νεύρων και μυών Περισσότερα...



Το άνοιγμα-κλείσιμο του ματιού
Η έρευνα της διαστολής και της συστολής της κόρης του ματιού είναι μια από τις κύριες διαδικασίες ελέγχου, τόσο ανατομικά όσο και λειτουργικά του κεντρικού νευρικού συστήματος Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit