• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Σε ποια ακραία σημεία πρέπει να φτάσει η διάγνωση υποψίας επιληψίας;

Η επιληψία μπορεί να είναι ένα παιχνίδι της λειτουργίας τμημάτων του εγκεφάλου που εναλλάξ να  παρουσιάζεται σε διάφορα σημεία, διαφορετικό χρόνο με διαφορετική ένταση. Το γεγονός αυτό από την πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει τουλάχιστον μια φορά να γίνει πλήρης διαγνωστική εξέταση, κυρίως με πολύωρες ηλεκτροεγκεφαλογραφικές καταγραφές και παράλληλη καταγραφή των διαφόρων συμπτωμάτων, όπως αντιλαμβάνεται ο νευρολόγος το περιβάλλον ή έρχονται από την εξωτερική παρατήρηση. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση, όλα τα διαγνωστικά μέσα που σήμερα διαθέτει η σύγχρονη νευρολογία να μην εξαντλούνται σε αυτές τις περιπτώσεις, προκειμένου να δίνουμε, στον ασθενή που τα παρουσιάζει, τη σιγουριά για μια ζωή ελεύθερη κρίσεων. Επομένως, κάθε διαγνωστική προσπάθεια πρέπει να πηγαίνει, σε ότι αφορά την επιληψία, μέχρι τέλος.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Αγγεία, επέμβαση και κόστος
Όταν υπάρχει ένα αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, εκείνο που προέχει και πρέπει να γίνει γρήγορα είναι μία άμεση επέμβαση έστω και με συνθήκες «ορεινού χειρουργείου». Περισσότερα...



Η συνεχόμενη ευκοιλιότητα
Ένα από τα αρχέγονα εξελικτικά αντανακλαστικά του ανθρώπου είναι η αφόδευση Περισσότερα...



Νοημοσύνη και θεραπεία
Οι διαταραχές της νοημοσύνης και ιδιαίτερα σε ότι αφορά τη συμμετοχή της στη μνήμη μπορούν να διαγνωστούν και να αντιμετωπιστούν μέσω νευροφυσιολογικών εξετάσεων σε συνδυασμό με τη μαγνητική τομογραφία. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 3/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit