• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Η τοποθέτηση μιας αντιεπιληπτικής αγωγής, ανάλογα με τα στοιχεία που υπάρχουν, από ότι δείχνει η πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε με βάση δυο κανόνες. Πρώτα από όλα πρέπει να είναι σίγουρη η διάγνωση  και η έκταση του προβλήματος΄ για το λόγο αυτό απαιτείται εκτενής έλεγχος, ιδιαίτερα πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή που και με διαγράμματα ύπνου κάνει την διάγνωση εύκολη, και κατά δεύτερο λόγο πρέπει να υφίστανται η θέληση του ασθενούς και μετά από λεπτομερείς εξηγήσεις να λάβει την αντιεπιληπτική αγωγή. Εάν δεν υπάρχει αυτή η θέληση δεν έχει κανένα νόημα η χρήση μιας τέτοιας αγωγής, έστω και για προσωρινή βάση, γιατί θεωρείται δεδομένο ότι θα την αποβάλλει ο ασθενής από μόνος του αργότερα.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

O πόνος, το τηλέφωνο και οι τηλεφωνικές ερωτήσεις
Στις περιπτώσεις επώδυνων συμπτωμάτων, ιδιαίτερα όταν κανείς μιλάει με ασθενείς, οι οποίοι είναι μακριά, συγχυσμένοι και αναστατωμένοι, όπως έχουμε διαπιστώσει στη Βιονευρολογική, καλό είναι οι ερωτήσεις να γίνονται συγκεκριμένες εάν δε χρειάζεται και μη επαναλαμβανόμενες Περισσότερα...



Ινομυαλγία: Μια σύγχρονη πάθηση
Η ινομυαλγία είναι ένα «σύνδρομο» πόνου. Περισσότερα...



Biofeedback και η τεχνική των Bluetooth
Η τεχνολογία των bluetooth έδωσε μια νέα διάσταση στην ασύρματη σύνδεση μεταξύ ψηφιακών και μη μηχανημάτων. Στη Βιονευρολογική έχουμε διαπιστώσει τη μεγάλη χρησιμότητα της στα συστήματα εξετάσεων του biofeedback Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 2o

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit