• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Πότε «πιέζουμε» και πότε αποφεύγουμε την αντιεπιληπτική αγωγή;

Η τοποθέτηση μιας αντιεπιληπτικής αγωγής, ανάλογα με τα στοιχεία που υπάρχουν, από ότι δείχνει η πείρα μας στην Βιονευρολογική, πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε με βάση δυο κανόνες. Πρώτα από όλα πρέπει να είναι σίγουρη η διάγνωση  και η έκταση του προβλήματος΄ για το λόγο αυτό απαιτείται εκτενής έλεγχος, ιδιαίτερα πολύωρη ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή που και με διαγράμματα ύπνου κάνει την διάγνωση εύκολη, και κατά δεύτερο λόγο πρέπει να υφίστανται η θέληση του ασθενούς και μετά από λεπτομερείς εξηγήσεις να λάβει την αντιεπιληπτική αγωγή. Εάν δεν υπάρχει αυτή η θέληση δεν έχει κανένα νόημα η χρήση μιας τέτοιας αγωγής, έστω και για προσωρινή βάση, γιατί θεωρείται δεδομένο ότι θα την αποβάλλει ο ασθενής από μόνος του αργότερα.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η ψωριασική αρθρίτιδα και το νευρικό σύστημα
Η ψωριασική αρθρίτιδα είναι χαρακτηριστική όταν φτάνει στην τελική της μορφή με εικόνες ψωρίασης και εκτεταμένες επώδυνες αρθροπάθειες Περισσότερα...



Κατάθλιψη και διαταραχή της βάδισης
Στη μέση ηλικία όταν εμφανίζεται μία διαταραχή της βάδισης αργά αλλά σταθερά αυξανόμενη ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται και μια μορφή ελαφριάς κατάθλιψης ή δυσθυμίας, τότε μιλάμε σίγουρα για κάποια εγκεφαλική δυσλειτουργία. Περισσότερα...



Η συνεκτική δύναμη της μνήμης
Από τη χρόνια εμπειρία με ασθενείς που υποφέρουν από προβλήματα μνήμης, στη Βιονευρολογική, έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η μνήμη είναι αυτή που δίνει ουσιαστικά συνέχεια στη ζωή μας Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ - ΜΕΡΟΣ 2 - 19/02/2011

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit