• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Οι κοινωνικοί και ψυχολογικοί παράμετροι των επιληπτικών κρίσεων

Οι κοινωνικοί και ψυχολογικοί παράμετροι των επιληπτικών κρίσεων

Οι επιληπτικές κρίσεις, τις περισσότερες φορές παραμένουν ένα αποκλειστικό θέμα, όπως έχουν δείξει και οι εμπειρίες των γιατρών της Βιονευρολογικής, διάγνωσης και θεραπείας. Εάν όμως κανείς έχει να κάνει με τέτοιους ασθενείς για μεγάλο χρονικό διάστημα, σε αυτά τα δυο σημεία πρέπει να προστεθούν κα οι ψυχολογικοί και οι κοινωνικοί παράγοντες, οι οποίοι μάλιστα πρέπει να λαμβάνονται από την αρχή της διάγνωσης υπόψη και να αντιμετωπίζονται ανάλογα, διότι είναι τμήματα που επιβαρύνουν πολύ τον ασθενή, ιδιαίτερα ότι αφορά την εξωτερική του συμπεριφορά.

Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Η εγκυμοσύνη και η υπερτασική εγκεφαλοπάθεια
Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις, κυρίως για ελαφρώς υπέρβαρες και έντονα νευροφυτικές κυρίες, που κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή λίγο πριν παρουσιάζουν κρίσεις υπέρτασης που αρκετές φορές, όπως διαπιστώσαμε και στη Βιονευρολογική, δημιουργούν και εγκεφαλοπάθεια Περισσότερα...



H διαγνωστική σημασία των αντισωμάτων στη νόσο του Alzheimer
Πράγματι «μάχοντας» χρόνια ολόκληρα τη νόσο του Alzheimer, έχει διαπιστωθεί ότι ασθενείς μ’ αυτήν τη νόσο έχουν πολλά περισσότερα αντισώματα στο αίμα τους σε σχέση με τους υγιείς. Περισσότερα...



Το γλοίωμα και το μηνιγγίωμα με διαταραχές της όρασης
Διαταραχές της όρασης μπορεί να έχουμε σε χρόνια μορφή και σταδιακή εξέλιξη με την εμφάνιση αυτών των καλοήθων όγκων, όπως είναι γλοίωμα και μηνιγγίωμα εντός του οφθαλμικού κόγχου Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit