Ο κίνδυνος των ιογενών λοιμώξεων για το νευρικό σύστημα

Οι ιογενείς λοιμώξεις χαρακτηρίζονται από το γεγονός ότι πολύ τακτικά προσβάλλουν, με διάφορους τρόπους και με ποικίλη ένταση, τη συμπτωματολογία στο νευρικό σύστημα. Εδώ βασικά ο μεγαλύτερος παράγων, τόσο διάγνωσης όσο και θεραπείας, είναι η έγκυρη ενασχόληση με το θέμα. Ο παράγοντας χρόνος, κυρίως για τη θεραπεία, παίζει πάρα πολύ μεγάλο ρόλο. Εντελώς διαφορετική είναι η αντιμετώπιση στη αρχή της συμπτωματολογίας, πάρα όταν προχωρήσει η λοίμωξη. Στην Βιονευρολογική μαθαίνουμε, τουλάχιστον με την ελάχιστη πιστοποίηση νευρολογικών διαταραχών ή ψυχιατρικών συμπτωμάτων, να ξεκινάμε με την έγκυρη διάγνωση, κυρίως νευροφυσιολογικών και βιοχημικών εξετάσεων, για την εντόπιση μιας ιογενούς λοίμωξης και την άμεση θεραπευτική της αντιμετώπιση.

Διασχιστική κατάσταση από εξωτερικούς παράγοντες
Πρόκειται για μια συνηθισμένη ψυχική διαταραχή η οποία τις περισσότερες φορές όπως έχουμε δει εδώ στη Βιονευρολογική δε λαμβάνεται ιδιαίτερα σοβαρά λόγω του ότι δεν είναι τόσο έκδηλη η παθογνωμικότητα της. Περισσότερα...