Πόσο επικίνδυνη είναι η χημειοθεραπεία;

Για τη χημειοθεραπεία μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει ένας τεράστιος κίνδυνος, σε ότι αφορά την ανάπτυξη μιας προοδευτικής πολυεστιακής λευκοεγκεφαλοπάθειας.

Τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη χημειοθεραπεία, ιδιαίτερα για την αντιμετώπιση των όγκων ή άλλων νοσολογικών καταστάσεων, είναι πάρα πολύ ισχυρά και κατά κανόνα προσβάλλουν και «ρίχνουν» την άμυνα του οργανισμού αρκετά περισσότερο απ’ ότι η αρχική αιτία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η μεταμόσχευση μυελού των οστών, όπου άμεσα και γρήγορα η διαταραχή του ανοσοποιητικού συστήματος γίνεται εμφανής∙ κυρίως αυτή είναι η μεγάλη ομάδα όπου έχουμε την ανάπτυξη της προοδευτικής πολυεστιακής λευκοεγκεφαλοπάθειας.

Γενικά, πρέπει να δοθεί πάρα πολύ μεγάλη προσοχή σε όσες δυσάρεστες περιπτώσεις κλινικού χαρακτήρα συνδέονται με διαταραχές του ανοσοποιητικού συστήματος.

Νευρολογικά εκφυλιστικά νοσήματα
Μια σειρά από εκφυλιστικά νοσήματα, πολλές φορές, με την ίδια παθολογική ρίζα, εμφανίζονται με διαφορετική συμπτωματολογία στη νευρολογία Περισσότερα...