• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Γιατί ανεβαίνουν τα κόστη στη νευρολογία;

Ο προηγούμενος αιώνας τελείωσε με τη «δεκαετία του εγκεφάλου». Ήταν το χρονικό διάστημα εκείνο που «αναλώθηκε» στην κατάσταση, κατανομή, επεξεργασία σχετικά με τον εγκέφαλο.

Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από θεαματικά, ελπιδοφόρα και ουσιώδη. Ταυτόχρονα όμως και ιδιαίτερα κοστοβόρα. Π.χ. ένα σύγχρονο ηλεκτροεγκεφαλογραφικό μηχάνημα άξιζε είκοσι φορές περισσότερο από ένα παλιό. Βέβαια, δε γινόταν καμία σύγκριση με τα αποτελέσματα.

Αναμενόμενα, το κόστος αυξήθηκε, έστω και σε αντιστάθμισμα λίγο, αλλά αυξήθηκε. Όπως αυξήθηκαν και τα έξοδα επιμόρφωσης των γιατρών στους ανάλογους τομείς.

Έτσι λοιπόν έχουμε μια γενικευμένη αύξηση, της οποίας τo ιδιαίτερα ειδικό βάρος βρίσκεται στο ότι όλο και λιγότερο ειδικοί γιατροί μπορούν να χειριστούν τη νέα τεχνολογία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Ο σπουδαίος ρόλος του μετωπιαίου λοβού
Ο εγκέφαλος δεν υφίσταται μόνο προκειμένου να έχει μία στατική η μηχανική λειτουργία, αλλά υπάρχει προκειμένου να εξυπηρετεί κυρίως συναισθηματικές και λειτουργικές καταστάσεις. Περισσότερα...



Διαταραχές του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος στην υπνηλία
Το εγκεφαλογράφημα είναι ένα σπουδαίο διαγνωστικό «εργαλείο», σε ότι αφορά τις διαφοροδιαγνώσεις της επιληψίας και της υπνηλίας Περισσότερα...



Μεσαίωνας και θεραπεία των επιληψιών
Ο μεσαίωνας που κυριάρχησε μετά την πτώση της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στην κεντρική Ευρώπη, υπήρξε καθοριστικός σε ότι αφορά την έρευνα και τη θεραπεία των επιληπτικών κρίσεων. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

CheckUp - Διαταραχές Υπνου - Μέρος 1o

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit