• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πόσο επικίνδυνα είναι τα μουδιάσματα στα άκρα;

Πόσο επικίνδυνα είναι τα μουδιάσματα στα άκρα;

Πόσο επικίνδυνα είναι τα μουδιάσματα στα άκρα;

Οπωσδήποτε το μούδιασμα στο άκρο ή η ψευδαίσθηση ότι κάτι εκεί πέρα «έχει αποκοιμηθεί», μπορεί να είναι αποτέλεσμα και προσωρινό και διαρκείας μιας εγκεφαλικής δυσλειτουργίας .

Μπορεί, βέβαια, να είναι και μια μικρή διαταραχή που λόγω στάσης του σώματος να εμποδίζει κάποια αγγεία στον εγκέφαλο να «αρδεύσουν» εκείνα τα νευρικά κύτταρα που φροντίζουν το εν λόγο μέρος, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις και όταν αυτά είναι διαρκείας και εμμένουν και ιδιαιτέρα κατά τη διάρκεια του ύπνου και αργότερα μετά από ξεκούραση, τότε πρέπει να διεγείρουν την υπόνοια ότι μπορεί να είναι αρχικό σύμπτωμα μιας σκλήρυνσης κατά πλάκας και σε ότι αφορά αυτό, να γίνεται και η ανάλογη διαγνωστική διαδικασία.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Τι είναι η «μυωπική» αντιμετώπιση απώλειας κερδών
Πρόκειται για μια τάση που εκδηλώνουν αυτοί οι «παίχτες» ή οι επαγγελματίες ασχολούμενοι με το χρηματιστήριο και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπου τους κυριεύει ένα πάθος, προκειμένου να διαφυλάξουν σύντομα κέρδη έναντι κάποιας μακροχρόνιας, πιο επικερδούς κατάστασης Περισσότερα...



Εκπαιδεύεται το μυαλό;
Στην Βιονευρολογική, υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα της λεγόμενης διανοητικής εκπαίδευσης με εικονική νόηση. Περισσότερα...



Πόσο σημαντική είναι η πρόσφατη μνήμη;
Η πρόσφατη μνήμη, όπως γνωρίζουμε στη Βιονευρολογική, είναι η εγκεφαλική λειτουργία του αρχείου καταγραφής των πληροφοριών σε βάθος χρόνου. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

TERRA INCOGNITA - ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ - ΜΕΡΟΣ 6/9

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit