Ελάττωση της οσμής και αύξηση του πόνου στο πάρκινσον

Σε ένα ποσοστό 30% περίπου των παρκινσονικών ασθενών , κυριαρχούν στην κλινική εικόνα συμπτώματα άλγους από τις αρθρώσεις και ελάττωση της οσμής . Περισσότερο παραπονιούνται οι ασθενείς για τα πρώτα και λιγότερο για τα δεύτερα. Ο κλινικός γιατρός που «μπαίνει στον κόπο» να εξετάσει διεξοδικά αυτές τις περιπτώσεις, θα βρει νευρολογική συμπτωματολογία, παρκινσονικής διαταραχής . Αυτό θα βοηθήσει στην ολοκλήρωση της διάγνωσης και έγκαιρη συμπτωματολογική, φαρμακευτική αντιμετώπιση. Μετά την οποία, κατά κανόνα, εφόσον γίνει νωρίς, υποχωρεί και η συμπτωματολογία αυτή.

Υπνογενείς παραισθήσεις
Οι υπνογενείς παραισθήσεις εμφανίζονται στα αρχικά στάδια του ύπνου, τη στιγμή που το άτομο σιγά-σιγά βυθίζεται στον ύπνο και έχει την αίσθηση να συμβαίνουν πράγματα και καταστάσεις γύρω από αυτό που κυρίως προκαλούν τρόμο και ψευδαισθήσεις. Περισσότερα...

Πύλες του Ανεξήγητου - Κουντούρης - Ελεγχος του Νου