Ναυτία και ψευδαισθήσεις στην αντιπαρκινσονική θεραπεία

Νευρολογία-Ψυχιατρική-Αρχικά συμπτώματα πάρκινσον

Η χρόνια αντιπαρκινσονική θεραπεία με LDopa και αγωνιστές της ντοπαμίνης μπορεί να εμφανίσει παρενέργειες σε ορισμένους ασθενείς, όπως ναυτία και οπτικές ψευδαισθήσεις. Αυτό είναι ένδειξη ότι η θεραπευτική διαδικασία πρέπει να διακοπεί ή να αλλαχτεί. Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να  αγνοήσουμε αυτά τα συμπτώματα και να συνεχίζεται η αγωγή «σαν να μη συμβαίνει τίποτα». Η εξέλιξη αυτή είναι τοξική για τον εγκέφαλο και μπορεί να δημιουργήσει μόνιμες βλάβες. Έτσι σε τέτοια φαινόμενα η τροποποίηση της φαρμακευτικής αγωγής είναι απαραίτητη.

Κεντρικό νευρικό σύστημα και στρεπτόκοκκος
Ο στρεπτόκοκκος είναι ένα βακτηρίδιο, το οποίο προσβάλει τακτικά τον οργανισμό και μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις Περισσότερα...

Πύλες του Ανεξήγητου - Κουντούρης - Ελεγχος του Νου

[widgetkit id="7" name="Home Grid Footer"]