Ερυθηματώδης λύκος, νευρικό σύστημα και φάρμακα

Έχουμε δει στη Βιονευρολογική το «ξέσπασμα» της συμπτωματολογίας ερυθηματώδους λύκου και κυρίως νευρολογικής συμπτωματολογίας πάρα πολλές φορές μετά τη χρόνια χρήση φαρμάκων, όπως είναι αντιεπιληπτικά, αντιβιοτικά ή άλλα εγκεφαλοτρόπα φάρμακα.

Γενικά, όταν έχουμε μια θεραπευτική αγωγή πολύ «κοντά» στο νευρικό σύστημα με μια δράση άμεση σε αυτό ή ακόμη με παράπλευρη δραστηριότητα, πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι μια πιθανή προέλευση ερυθηματώδους λύκου με νευρολογική συμπτωματολογία έχει εκεί τη ρίζα της.

Άρα πάντοτε πρέπει να προσέχουμε σε αυτές τις περιπτώσεις τη φαρμακευτική αγωγή σε όλη την έκταση της κατά τα τελευταία χρόνια.

Είναι η προοδευτική πολυεστιακή λευκοεγκεφαλοπάθεια μια απομυελινωτική νόσος;
Με σιγουριά αποτελεί μια απομυελινωτική νόσο, διότι κυρίως προσβάλλει τα νευρικά κύτταρα και κυρίως περισσότερο τους νευροάξονες και λιγότερο τα σώματα των νευρικών κυττάρων Περισσότερα...

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (3 από 3)

[widgetkit id="7" name="Home Grid Footer"]

[widgetkit id="26" name="Home Twitter"]