• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Η έγκαιρη φαρμακοθεραπεία στην επιληπτική κρίση του παιδιού

Οι επιληπτικές κρίσεις σαν διαγνωστικό κομμάτι απασχολούν πάντα το γιατρό και ιδιαίτερα όταν έχει να κάνει με παιδιά και νεαρά άτομα. Εκείνο που πολλές φορές φέρνει μια «διχογνωμία» στη στάση του και το έχουμε διαπιστώσει και εδώ στη Βιονευρολογική, είναι το πότε αρχίζει τη φαρμακευτική αγωγή. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση, το πιο καλό από όλα είναι να αναζητηθεί πάντα ο ειδικός και ιδιαίτερα εκείνος που έχει πείρα σε αυτά τα πράγματα και να αναλύσει και να όλο το ιστορικό, ώστε να πάρει άμεση θέση σε ότι αφορά την περαιτέρω βοήθεια για το παιδί. Εκείνο που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνει, είναι να μείνει ο ασθενής, συγκεκριμένα το παιδί, χωρίς φαρμακευτική υποστήριξη, με αποτέλεσμα την αύξηση των κρίσεων.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Το πρόβλημα της θεραπείας των ημικρανιών
Ένα πολύ μεγάλο πλήθος ασθενών εμφανίζεται, κατά καιρούς, στη Βιονευρολογική με αδυναμία να βρει μια ουσιαστική θεραπεία για τις ημικρανίες του. Περισσότερα...



Ρευματοειδής αρθρίτιδα και αυχένας με έντονο πόνο
Η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι μια κατάσταση γενικευμένης διαταραχής, τόσο των οστών, των αρθρώσεων, αλλά κυρίως και του νευρικού συστήματος Περισσότερα...



Αυτισμός, νέες τεχνολογίες και φάρμακα
Στον τομέα του αυτισμού τα τελευταία χρόνια έχει αποδειχθεί ότι ο συνδυασμός σε ότι αφορά θεραπείες και νέες τεχνολογίες δίνει ένα τεράστιο θεραπευτικό πλεονέκτημα. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Διάσειση και Διαλείψεις - Νευρολογικά θέματα - Μέρος 3/3

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit