• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Πρέπει το επιληπτικό παιδί να γνωρίζει το πρόβλημα του;

Αναμφισβήτητα, ναι. Και πρέπει να είναι και πολύ επεξηγηματικές οι «δηλώσεις» και οι προοπτικές που του γίνονται. Το παιδί όχι μόνο πρέπει να γνωρίζει, αλλά πρέπει να έχει και έναν «οδηγό» με διεξοδικές εξετάσεις που πρέπει να έχει εάν παρουσιαστεί κάτι τέτοιο. Πρέπει επίσης να είναι «εκπαιδευμένος», να μαντεύει την αύρα, δηλαδή, τα πρώιμα στάδια μιας κρίσης και να μπορεί να αυτοπροστατευτεί λίγο πριν αυτή έρθει. Δεν τρομάζουμε το παιδί, όταν του εξηγούμε τι συμβαίνει. Το τρομάζουμε όταν υπερβάλουμε ή δε δίνουμε επαρκώς να καταλάβει αυτά τα οποία του εξηγούμε. Πρέπει όμως πάντοτε να γνωρίζει το πρόβλημα του και να προχωράει ανάλογα στη ζωή του, έτσι ώστε να του δημιουργεί όσο δυνατόν λιγότερα προβλήματα και συμπλέγματα.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Αϋπνία και σωματικές παθήσεις
Πλήθος σωματικών παθήσεων, κυρίως παθήσεων που αφορούν τη σπονδυλική στήλη και συνοδεύονται από έντονο πόνο αλλά και παθήσεις του θυρεοειδούς αδένα, συνδέονται με την αϋπνία. Περισσότερα...



Συναίσθηση και νευρογενείς ασθένειες
Πληροφορίες, έρευνα και αναλύσεις πάνω στη συναίσθηση και στις νευρογενείς ασθένειες. Περισσότερα...



Πώς αντιμετωπίζουμε τις αρτηριοφλεβώδεις δυσπλασίες του εγκεφάλου;
Επειδή πρόκειται για καθαρά ανατομικές διαταραχές, είναι επόμενο ότι εδώ σε αυτή την περίπτωση τον πρώτο λόγο για την αντιμετώπιση των κινδύνων έχουν οι εγχειρητικές καταστάσεις Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

Terra Incognita - Kontra Channel - Δογμα ΣΟΚ

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit