• Βιονευρολογικά

        -     Portal Νευρο-Ψυχιατρικών Παθήσεων  (Διεύθυνση: Δ. Κουντούρης)

Πρέπει το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα στο επιληπτικό παιδί να είναι πολύωρο;

Πρέπει το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα στο επιληπτικό παιδί να είναι πολύωρο;

Πρέπει το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα στο επιληπτικό παιδί να είναι πολύωρο;

Με σαφήνεια ναι. Από τη δική μας εμπειρία εδώ στη Βιονευρολογική, πρέπει όχι μόνο να είναι πολύωρης καταγραφής , αλλά και με καταγραφή του ύπνου ή κατά τη διάρκεια του ύπνου. Μόνο η συλλογή τέτοιων στοιχείων, ας πούμε ενός εικοσιτετραώρου βιορυθμού , μπορεί να δώσει «έδαφος» για σωστές θεραπευτικές και διαγνωστικές απαντήσεις . Η καταγραφή του πολύωρου εγκεφαλογραφήματος σήμερα δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα και επιβάλλεται να γίνεται σε όσα παιδιά παρουσιάζουν έστω και την υπόνοια μιας τέτοιας διαταραχής. Ακριβώς, όταν υπάρχει αυτό που λέμε «λιγοσυμπτωματολογία», τότε είναι πολύ περισσότερο αναγκαία η πολύωρη καταγραφή με την ελπίδα να βρούμε αυτά τα στοιχεία που αλλιώς δε γίνονται αντιληπτά και δε βάζουν τις προϋποθέσεις για θεραπευτική υποστήριξη.


Τι διαβάζουν άλλοι χρήστες τώρα

Οι νευροψυχιατρικές ασθένειες και τα ειδικά προβλήματα του γιατρού
Ίσως το κυριότερο που έχουμε δει από όλα αυτά τα χρόνια της εμπειρίας μας με τέτοιου είδους ασθενείς στη Βιονευρολογική, είναι ότι κάθε περίπτωση με σιγουριά είναι διαφορετική Περισσότερα...



Τι είναι η λιποϋαλίνωση;
Η λιποϋαλίνωση είναι μία χαρακτηριστική παθολογική εικόνα όπου εμφανίζονται αλλοιώσεις στα τοιχώματα των αγγείων και ιδιαίτερα εκείνων που τροφοδοτούν τα νεύρα του εγκεφάλου. Περισσότερα...



Επιληπτικές κρίσεις και αεροπλάνο
Το αεροπλάνο αποτελεί πλέον το σύγχρονο μέσο μετακίνησης. Περισσότερα...



Παρακολουθούν τώρα*

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)

*Ο Δρ. Δημήτρης Κουντούρης έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σαν ειδικός επιστημονικός σύμβουλος επί θεμάτων Νευρολογίας και Ψυχιατρικής.
Για πλήρη λίστα των τηλεοπτικών εκπομπών μπορείτε να επισκεφτείτε και το κανάλι μας στο YouTube: Neurology Channel

Το κανάλι της νευρολογίας


logo

New In-feed Ad

Matched content unit