Γιατί είναι επικίνδυνες οι μιτοχονδριακές διαταραχές;

Τα τελευταία χρόνια στη Βιονευρολογική, παρατηρώντας ασθενείς με διάφορες νευροψυχιατρικές ασθένειες, παρατηρήσαμε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό διαταραχών των μιτοχονδρίων σε αυτούς. Από δικές μας έρευνες καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως ένα πλήθος ασθενειών, όπως π.χ. διάφορες εγκεφαλοπάθειες ή διαβητοπάθειες, στην ουσία έχει να κάνει με διαταραχές των μιτοχονδρίων. Μάλιστα, πολλές φορές, ο λόγος μιας ανεπαρκούς θεραπευτικής προσπάθειας οφείλεται στο γεγονός ότι δε λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η παθογένεια των μιτοχονδρίων. Τώρα που τα τεχνικά διαγνωστικά μέσα είναι αφθονότερα και οι θεραπευτικές δυνατότητες μεγαλύτερες, σίγουρα θα έχουμε και μια καλύτερη αντιμετώπιση στις «μασκαρεμένες» αυτές παθήσεις, που η βάση τους είναι στη δυσλειτουργία των μιτοχονδρίων.

Αντισώματα στρεπτόκοκκου και μύες
Κάθε λοίμωξη στρεπτόκοκκου και κυρίως η ισχυρή της παιδικής ηλικίας δημιουργεί άμεσα μια ανοσολογική αντίδραση μέσα στον οργανισμό Περισσότερα...

ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ (2 από 3)